Avatar billede winkill Nybegynder
09. marts 2000 - 13:45 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Where's the "Any-key" ???

Hejsaalleeksperter.
Jegharetlilleproblem.
Jegharvedenfejlfåetetkinesisktastatur,ognukanjegikkefindemellemrumstasten.
Erdernogendervedhvormellemrumstastensidderpåetkinesisktastatur???
Pleasehjælpmig,jegmanglervirkeligtdenf....mellemrumstast!
Avatar billede reason Nybegynder
09. marts 2000 - 13:53 #1
hahaha - NAR
Avatar billede gnarf Nybegynder
09. marts 2000 - 13:59 #2
Hvem har så hjulpet dig med overskriften??? :) Den indeholder da mellemrum.

Ellers må du ja lave en copy på et mellemrum og så paste det ind hver gang du skal bruge et mellemrum.

Hvor svært kan det være :) Hehe.
Avatar billede koep Nybegynder
09. marts 2000 - 14:14 #3
Måske du bare skulle skifte dine tastatur indstillinger
Avatar billede gauntlet Nybegynder
09. marts 2000 - 14:26 #4
eller bruge den aflange tast, nederst i midten, som også forefindes på kinesiske (både mandarin,iso og kantonesiske) tastaturer
Avatar billede dar Nybegynder
09. marts 2000 - 15:36 #5
Det her virker ikke særlig seriøst.
Avatar billede einstein Nybegynder
09. marts 2000 - 16:03 #6
nej nej nej, i har slet ikke forstået det.
I Kina har man en speciel tradition for at lave mellemrum. Du skal gøre følgende:

1 Smadre keyboard'et ned i en kvadratisk bordplade på hovedet.
2 Åbne vinduet
3 Lukke vinduet
Også først derefter kan du i overensstemmelse med traditionen på "den lange nede for neden"
Avatar billede tobias Nybegynder
09. marts 2000 - 17:24 #7
NEJ NEJ NEJ, ...

Kan i ikke kinetisk tasten du skal bruge er tasten med:

to lodrette streger, en på tværs og en lille streg i højre hjørne af knappen, med to prikker i nederste venstre hjørne, to skrå streger fra højre mod venstre til øverste venstre hjørne, og et komma midt imellem de to streger som går fra højre til venstre streg ude i højre side.

Hvor svært kan det være ???

Tegnet hedder på kinetisk "snivaksa zi nu" som betyder "Den Lange Knap til at lave afstand mellem sjove tegn som kan ses på din "fjakzibu" som betyder skærm"
Avatar billede dar Nybegynder
09. marts 2000 - 18:32 #8
*rofl*
Avatar billede geek Nybegynder
09. marts 2000 - 20:15 #9
tobias : Du er fandme god til kinesisk
Avatar billede missing Nybegynder
09. marts 2000 - 22:32 #10
lolbigtime@tobias
det er sgu' en af de sjoveste jeg har hørt i lang tid ;o)
Avatar billede tobias Nybegynder
09. marts 2000 - 23:09 #11
thx,...! *Tager stolt mod bifalet*
Avatar billede tesmara Nybegynder
10. marts 2000 - 00:24 #12
Og den samlet IQ i denne debat (før jeg kom) var 10. Nu er den 15. :-)

Tobias hvis du er så god til kinesisk, kan du så ikke fortælle mig hvordan Ctrl+Alt+Delete knapperne ser ud??? Det er tros alt de mest brugte knapper under MS Windows.
Avatar billede tobias Nybegynder
10. marts 2000 - 00:32 #13
Jo men det er ikke så svært de ligner nemlig alle sammen henanden bortset lige fra at der kun er en knap på kinetisk som ser sådan her ud....!

  ________
  |        |
  |  WBD  |
  |________|

Så kan i selv gætte hvad det står for.....!?
Avatar billede geek Nybegynder
11. marts 2000 - 17:09 #14
tesmara det vil altså sige at d8in IQ = 50
Har du overvejet at blive medlem af Mensa
Avatar billede geek Nybegynder
11. marts 2000 - 17:13 #15
a8t der står "d8in" er fuldstQendig med vilje da Q8 betaler miQg
for at rekla8mere for dQe8m så jeg skal bare proppe 8 - taller og Q'er ind over a8lt
Avatar billede einstein Nybegynder
11. marts 2000 - 20:17 #16
chamerende.....
Avatar billede winkill Nybegynder
12. marts 2000 - 10:55 #17
Let's play "wasting bandwidth"