Avatar billede larsensimon Nybegynder
09. marts 2000 - 12:05 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Nyhedgrupper i Outlook 2000

Jeg vil gerne kunne checke nyhedsgrupperne i min Outlook 2000, hvordan gør man det?
Jeg ved godt at man kan gøre et i Outlook Express, men hvordan gør man i Outlook 2000?
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
09. marts 2000 - 12:21 #1
Du vælger menuen View > Goto > News
der har du din nyhedsgrupper som i Express
Avatar billede pdj Novice
09. marts 2000 - 14:15 #2
Øhh, her starter den da bare Express??

Så vidt jeg ved kan man netop ikke læse news i Outlook, men man skal benytte Express. (Altså evt. startet af Outlook)
Avatar billede sokristi Nybegynder
09. marts 2000 - 14:50 #3
Outlook 2000 kan IKKE læse egentlige nyhedsgrupper. I den familie er det kun express udgaven, der rigtig kan.
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
09. marts 2000 - 15:19 #4
ok jeg troede bare at News var en del af Outlook og ikke express...
Men det er da vel også fint nok med express?
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
09. marts 2000 - 15:20 #5
Når jeg starter min news op skriver den Outlook News Reader og ikke Outlook Express men det er måske Express alligevel?
Avatar billede pdj Novice
09. marts 2000 - 15:38 #6
Det gjorde min ikke, men så prøvede jeg at lave Outlook til min default news-reader. (Hvad til min store overraskelse er mulig.)
Når man dernæst trykker View->Goto->News får man rigtig nok noget der hedder "Microsoft Outlook Newsreader", men med akkurat samme foldere som min Express, og helt uden konvertering.

Hmmm, så prøvede jeg at trykke Help, og i rullemenuen står der "About Outlook Express" :-)

Så de har bare rettet et par overskrifter, når man sætter Outlook som default news-reader. De var nok træt af alle dem der brokkede sig over at den manglede i Express og derfor var nød til at have begge to installeret.
Det kan man da ellers kalde et sminket lig....
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
09. marts 2000 - 20:00 #7
"LOL" ja det lyder som en rigtig M$ løsning...
Avatar billede toftlund Nybegynder
19. marts 2000 - 18:31 #8
Det er sandt at Outlook bruger OE som News reader.
Prøv at lave en genvej med denne linie

"C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe" /outnews