Avatar billede sir-lanselot Nybegynder
06. november 2001 - 12:19 Der er 5 kommentarer

afgrandsning af båndbredte

okay min server har 3 netkort og køre win2k.
den skal dele internet ud til to netværk ved hjælp af routning. så der ikke bliver blandet proxy og alt det lort ind. klienterne skal kun sætte gateway og dns op
og da jeg gerne vil kunne sætte en afgrændsning på er spørgsmålet HVORDAN GØR JEG DET
Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. november 2001 - 12:23 #1
hvis du vil fordele trafikken up på de 2netkort skal skal du få fat i en Mircrosoft ISA server
Avatar billede goz Nybegynder
06. november 2001 - 12:34 #2
hvilken platform kører din server ?
Avatar billede kf Nybegynder
06. november 2001 - 13:01 #3
Avatar billede goz Nybegynder
06. november 2001 - 13:07 #4
sorry læste ikke ordentligt efter før
Avatar billede sir-lanselot Nybegynder
06. november 2001 - 13:23 #5
hvad er en isa server?
hvad kan den?
og vigtisk af alt kan jeg justere hastighedden på en person eller alle på enn gang