Avatar billede kornfreak Nybegynder
06. november 2001 - 03:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

bærbar i stykker :(

Jeg har en bærbar ög i det seneste stykke tid, har cdrom drevet skabt sig meget åndsvag, den crasher tit, og er generelt bare en pain in the ass!

Men nu er \"dekslet\" til cdrom drevet helt uden grund faldet af, og sidedækslet til batteriet faldt af 4 timer efter.

Den er kun ½ år gammel, og jeg synes det noget lort til 16.000 kr.

Mit spørgsmål er følgende, kan man klage eller gøre noget for at få firmaet til at give mig en bedre model, og hvis ik, vil min garanti dække overnævte skader ?

Der skal lige siges at jeg har købt luxus forsikring på den!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. november 2001 - 03:57 #1
så er det bare med at komme afsted til din computerpusher med den, den er stadig omfattet af garantien så det må de da skulle dække...særligt hvis du har en luxuxs forsikring på den, da den jo gerne, ifølge sit navn, skulle dække mere end normalt, og vil de ikke dække, er det da oplagt at tage kontakt til forbrugerrådet, de kan køre sag for ca. 80-100 kr., og glem ikke at \"true\" med det, hvis ikke de vil dække under garantien
Avatar billede cvorm Nybegynder
06. november 2001 - 07:26 #2
hehe :D klø på !
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
06. november 2001 - 07:42 #3
Skynd dig at få en ny, der hvor du har købt den.
Sikke da noget bras... :)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
06. november 2001 - 07:43 #4
Argh ! ..Korn Det er DjSnoopy2001 Her >  Det samme skete med mit cdrom drev til min IBM ...Det KNÆKKEDE af :D .:Dog var det min egen skyld ..Men jeg skal helt op og betale 2000-3000 For et nyt cdrom ;:;/////
Avatar billede thomzen Nybegynder
06. november 2001 - 08:25 #5
-Jeg vil indskyde at samme skete for mig for 2 år siden.. Jeg købte en bærbar, efter 4 måneder havde jeg selv haft den i småt 1½måned. Det synes jeg ikke var acceptabelt, så jeg klagede til forbrugerklagenævnet (for dem der havde solgt mig den, ville ikke give mig pengene igen..) det var en lang process, men for to uger siden, fik jeg afgørelsen, som lød på at dem der solgte mig den bærbare er berettiget til at give mig Alle pengene igen.. Dvs 15.000 til den anden bærbare jeg blev nød til at købe istedet for! =)
Avatar billede thomzen Nybegynder
06. november 2001 - 08:26 #6
-men okay der var også.. MANGE ting galt med min bærbare.. ;)
Avatar billede restaurant_kolding Nybegynder
06. november 2001 - 08:46 #7
Så dækker den helt sikkert!
Avatar billede kornfreak Nybegynder
06. november 2001 - 15:56 #8
thomzen >> Jeg kan også nævne en masse..hehe, kan du ikke lige komme med en liste ? :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
14. november 2001 - 18:27 #9
Nå..her sker vidst ikke mere..skriv lige et svar hvis I vil ha points :)