Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 20:13 Der er 22 kommentarer

Design

Er der nogen der vil hjælpe med eller lave et menu+frame design til mig noget i stil med det fra
www.satnam.da.ru

VIPER!!!
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 20:26 #1
JEG TILBYDER KUN POINT!!!
Avatar billede jokn Nybegynder
05. november 2001 - 20:27 #2
ok.... så trækker jeg mig.... ;)
du skal ikke tage det \"personligt\"... jeg har simpelthen bare ikke tid og penge til at lave det gratis i øjeblikket.... sorry ;/
Avatar billede uni-c Nybegynder
05. november 2001 - 20:47 #3
Mathias....vær sød ikke at lave en hjemmeside ligeom min... det er der jo ikke noget sjovt ved...Find på et design selv.
Hvad sjovt er der ved at lave en hjemmeside ligesom sin vens

Hilsen Satnam
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 20:53 #4
Satnam jeg laver ikke ligesom (noget i den retning)
med menu og frames ikke lige sådan et som dig!!!
Avatar billede uni-c Nybegynder
05. november 2001 - 20:56 #5
jeg er ligeglad med frames.  det er det med menuen......og så hvis du lige laver de helt samme frames....

Du kan jo bare lægge framesene på en anden led
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 20:57 #6
det har jeg også tænkt mig jg skulle lave en overmenu
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 20:58 #7
MATHIAS.DK3.COM HAR FORHØJET POINTENE TIL 120
Avatar billede dumdum Nybegynder
05. november 2001 - 21:02 #8
60 point = svært spørgsmål

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 21:03 #9
120= Meget svært
Avatar billede uni-c Nybegynder
05. november 2001 - 21:08 #10
så forklar dem det lige....hvordan det skal laves..
nu kopiere de jo bare det fra min side...

fortæl hvordan det skal se ud
Avatar billede dumdum Nybegynder
05. november 2001 - 21:10 #11
120 => inflation

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 21:11 #12
hvad fanden betyder inflation???
Avatar billede dumdum Nybegynder
05. november 2001 - 21:16 #13
En inflation i eksempelvis betyder at den reelle værdi bliver nedskrevet.
Eksempelvis koster en pose slik før inflation 10 kr. og hvis det er en voldelig inflation kan den komme til at koste 100 kr. Altså en værdiforringelse, hver enkelt krone bliver mindre værd. Sådan er det også med point. Hvis man udlodder for mange point, kan de ikke længere bruges som et billede på en persons it-kundskaber.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 21:17 #14
Okay der skal være en fed frame rundt om hele siden (ikke særlig tyk), i den øverste frame skal der være en menu ligesom den på www.mathias.dk3.com, bare inde i framen ligesom på www.satnam.da.ru, bare hvor man ikke behøver at klikke på headeren i menuen for at få undermenuen frem, og framen skal gøre sådan at firkanten inde i framen er det eneste der loader så menuen og framen er der hele tiden og så skulle det hele være i et fedt design som man let kan finde ud af at redigere, TAK (kan godt forhøje pointene)
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 21:18 #15
NÅH
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 21:32 #16
Grunden til at jeg forhøjer pointene er at jeg gerne vil have at nogen hjælper med mit problem!!!
Avatar billede Trine Nybegynder
06. november 2001 - 09:02 #17
120 points er alligevel ikke mange points for et komplet design. Tror ikke der er mange der gider at svare på dit spørgsmål.

Trine / Misskat http://www.fotx.net/misskat
Avatar billede wondergirl Nybegynder
06. november 2001 - 09:32 #18
Miss, så støder vi sammen igen :-)
Prøv lige at se på det design han gerne vil have at det ligner. Det skulle da ikke tage mange minutter at klaske sammen, hva\'? Og menuen, hmmmm. Den hænger slet ikke sammen stilmæssigt.

Men ja, det er ikke mange points at give væk på et designopgave. De plejer ofte at ligge oppe omkring de 500-1000 points.

Mona

Orv ja, jeg er osse med i: www.fotx.net/wondergirl

;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
06. november 2001 - 09:37 #19
Hej Mona

Ja du har ret. Det skulle ikke tage lang tid at lave sådan et design. Men han ønsker nok heller ikke noget magen til. Tror kun han henviste til framesopbygningen på den grimme side :0)

Håber snart vi kommer til at lave noget sammen Mona, som vi snakkede om. Du er for cool til Flash :0)

Trine
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
06. november 2001 - 09:55 #20
FORHØJET TIL 295
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. november 2001 - 11:48 #21
Avatar billede biginjapan Nybegynder
06. november 2001 - 22:39 #22
GÅ IKKE IND PÅ HANS SIDE mathias.dk3.com. Der er virus!!!!!

Klovn at du ikke meddeler det når du opretter spørgsmål i gruppen.