Avatar billede mesucks Nybegynder
05. november 2001 - 19:45 Der er 10 kommentarer

ME er råddent. Det må sgu være et komplot fra Microsoft.

Hvad f... sker der. Jeg sender min spritnye notebook til rep fordi den fryser, og får at vide at skyldes at ME ikke liiige synes det er så fedt at jeg installere små programmer som kazaa. Temli\' ufedt at have en PC som man ikke kan installere noget på! Jeg mistænker sgu Microsoft for bevidst at implementere fejl i styresystemmet så vi alle styrter ud og køber XP. Men hvad skal jeg nu smide på. Professionel fjerner mit hardware og nægter at lade mig installere mit PCI-kort. Er jeg virkelig tvunget til at lade sparegrisens liv og BETALE for XP?
Avatar billede hotpop Novice
05. november 2001 - 19:51 #1
ja, hvis du vil have det bedste :)
Et alternativ kunne være win98 2. udgave.
Avatar billede fransen Nybegynder
05. november 2001 - 19:58 #2
ME og Kazarr i smuk symbose - kein problem
Avatar billede bat1234 Juniormester
05. november 2001 - 20:04 #3
jeg har kørt ME med Kazaa uden problemer, men kører nu win 2k pro. Så umiddelbart tror jeg ikke det er ME/kazaa-kombinationen der får din pc til at fryse.

WIN2k pro er lidt langsommere end ME men en hel del mere stabilt. Prøv først om du ikke kan få win2kpro til at funge alligevel.

Jeg har ikke prøvet xp endnu, men har heller ikke hørt noget dårligt om det.
Avatar billede fredelu Nybegynder
05. november 2001 - 22:04 #4
kazaa virker heller ikke ordentligt for mig på xp.
det virkede slt ikke på me.
Avatar billede hotpop Novice
05. november 2001 - 22:11 #5
kazaa er noget lort! det virker hverken i win98 - win2000 - winme e. winxp!
Avatar billede perth1893 Nybegynder
06. november 2001 - 21:42 #6
Kazaa fungerer fortrintligt hos mig på både \'98, ME og XP
Avatar billede wizax Nybegynder
07. november 2001 - 13:11 #7
Der går nogle grimme rygter om at Kazaa er spy-ware, dvs. nogle kan komme ind på din HD og se dine filer, og måske også se hvad du laver (incl. Passwords osv.). Bare en advarsel....
Avatar billede hejberg Juniormester
07. november 2001 - 21:16 #8
Det er ikke et spørmål om at ME er nået l..t men det kunne tænke sig at nogle af de programmer som vi ønsker at bruge ikke kan arbejde sammen med nogle af de ting vi putter ind i vors computer, så kan jeg også fortælle at min kan ikke arbejde samme med Kazaa, den bliv installert og 10 min efter var den væk.
og jeg har lige update ie5.5 til ie6.0 på dansk.

hilsen hejberg
Avatar billede skrummel Nybegynder
22. februar 2002 - 19:22 #9
Kazaa virker sku på alle systemmer, det må være en fejl 40
Avatar billede well_r Nybegynder
22. februar 2002 - 19:26 #10
jeg kører Win ME.. og jeg har haft installeret kazaa...... jeg lagde også mærke til at min com pludseligt frøs bare ude i det blå.. vidste ikke hvorfor men.. jeg fjernede så nogle af de programmer der kommer med kazaa..du ved..reklame programmer osv.. "savenow" er der vist et der hedder..så virkede det sq igen :)