Avatar billede dommer Nybegynder
05. november 2001 - 19:29 Der er 2 kommentarer

Mails bliver slettet og nyhedsgrupperne nulstiller sig i Outlook Express.

Jeg har et problem med Outlook Express 6. Pludselig midt i det hele \"mister\" outlook express forbindelsen og sletter mine mails samt nyhedsgrupperne nulstiller sig. Det vil sige at nyhedsgrupperne opfører sig som om det er første gang jeg benytter dem. Ligeledes når jeg starter Outlook ekspress op igen, starter jeg med modtage den sædvanlige velkomst hilsen fra Microsoft.
Jeg har mistanke om at det kan være en fejl i programmet!
Hvad kan det være???
Avatar billede quak Nybegynder
14. december 2001 - 21:24 #1
har du prøvet at geninstaller det
Avatar billede dommer Nybegynder
17. december 2001 - 20:02 #2
Jeg har prøvet at geninstallere. Uden succes.