Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. november 2001 - 18:49 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

CD-opbevarings-kasse uden jewelcases hvor? (ikke pung)

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en slags box hvor man kan sætte cd\'er ind i uden jewelcases? Jeg mener ikke cd-punge, jeg har fx set en slags box hvor man kunne hive nogle plasticfætre ud, sætte en cd i den, og klikke den tilbage ind igen.
Avatar billede egede Nybegynder
05. november 2001 - 19:02 #1
60 point for et svært svar
Avatar billede thomzen Nybegynder
05. november 2001 - 19:18 #2
*Dumme dumme dig*

hvis jeg nu kendte adressen ville jeg skrive noget a-la: http://www.rush.dk/for_mange_points.php ;)
Avatar billede thomzen Nybegynder
05. november 2001 - 19:24 #3
Avatar billede parazite Nybegynder
05. november 2001 - 19:25 #4
thomzen : Du ville nok nærmere skrive www.rush.dk/for_mange_point.php :)
Avatar billede parazite Nybegynder
05. november 2001 - 19:25 #5
Jaaah, som sagt! :)
Avatar billede msmows Nybegynder
05. november 2001 - 19:33 #6
Det er da åbenbart et svært spørgsmål. Ikke én af jer har svaret manden, kun brokket jer over pointene.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. november 2001 - 19:34 #7
Jeg sad såmænd også og ledte efter svaret, med så mange indlæg. Nej jeg ved det heller ikke.
Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. november 2001 - 19:37 #8
wtf? Er 100point nu ikke nok? Hvor svært kan det være at kigge lidt rundt omkring på nettet?
Avatar billede msmows Nybegynder
05. november 2001 - 19:40 #9
Avatar billede parazite Nybegynder
05. november 2001 - 19:46 #10
60 point = svært spørgsmål. Når du afsætter 100, så mener du vel at det er MEGET svært - hvorfor spørger du så hvorfor vi ikke allerede har fundet noget?
Oh well, kig under Tilbehør her:
http://www.proconsult.dk/katalog/storage/komp-ccd/
Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. november 2001 - 20:14 #11
msmows det var ikke helt det jeg ledte efter...

parazite: så misforstod jeg situationen... jeg troede folk mente der ikke var point nok til opgaven...
Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. november 2001 - 20:16 #12
parazite: det jeg leder efter er en box som man kan opbevare cd\'er i uden jewelcase eller lign.
Avatar billede parazite Nybegynder
05. november 2001 - 20:17 #13
cyberjam : Det kan jo også være, at dit spørgsmål rent faktisk ER svært, men hold det alligevel nede på 60 point. Så kan du altid hæve når du ikke får reaktion efter nogle timer. :)
Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. november 2001 - 20:19 #14
Btw den kasse jeg så kunne have 80 cd\'er og var ca. 15cm tyk.

Jeg udlover en masse point fordi jeg gerne vil have svar og have det hurtigt.
Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. november 2001 - 20:20 #15
nå...jeg kan ikke sætte point-tallet ned. Så ved jeg da det til en anden gang.
Avatar billede parazite Nybegynder
05. november 2001 - 20:20 #16
http://www.proconsult.dk/katalog/storage/komp-ccd/ccd-til/divam85276.html
Noget i den stil? Eller skal der opbevares rigtig mange?
Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. november 2001 - 20:24 #17
jaeh... den skal helst kunne have min. 50 cd\'er
Avatar billede parazite Nybegynder
05. november 2001 - 20:28 #18
http://www.batteryguys.com/cd_wall_storage.asp : Den er ca. 15 cm. tyk, og kan indeholde 1520 CD\'er... hvad mere kan du ønske dig? ;)
Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. november 2001 - 20:32 #19
som jeg sagde: den skal ikke opbevare jewel cases...
Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. november 2001 - 20:34 #20
jeg har tegnet et billede af den kasse jeg har set... er der ikke et sted op eksperten hvor jeg kan uploade det?
Avatar billede parazite Nybegynder
05. november 2001 - 20:40 #21
Desværre ikke. Du kan sende den på david@mcnally.dk, så skal jeg lægge den op på min server, hvis du ikke selv har mulighed for det.

Og opgaven har faktisk vist sig at være temmelig svær! :)
Avatar billede parazite Nybegynder
05. november 2001 - 20:54 #22
www.rush.dk/cd-box.jpg : \'njoy! :)
Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. november 2001 - 21:01 #23
god damn jeg er skod til at tegne ¤%!¤?%}¤
Avatar billede cyberjam Nybegynder
05. november 2001 - 21:04 #24
takker forresten fordi du gad sætte billedet op =D
Avatar billede parazite Nybegynder
05. november 2001 - 21:06 #25
He, any time! :)
Avatar billede cyberjam Nybegynder
24. april 2003 - 14:45 #26
lukker lige