Avatar billede racemouse Nybegynder
05. november 2001 - 16:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hentning af data fra lettere defekt harddisk

Hej

Jeg er kommet i den uhældige situation at min harddisk er gået kold, og jeg har nogle vigtige ting liggende på den. Systemet finder harddisken under opstarten men hakker også en del, men lige så snart jeg kommer ind i windows kan jeg bare ikke se den. hvad kan det være og hvad kan man evt. gøre ved det ?

Det skal lige siges at harddisken er partitioneret i NTFS.
Avatar billede wincentz Nybegynder
05. november 2001 - 16:50 #1
hvis det er har jeg nogen lunde det samme problem men læs her :) måske finder du noget jeg kan bruge eller omvendt :
http://www.eksperten.dk/spm/129802
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. november 2001 - 19:06 #2
Der findes et program der hedder Lost & Found, jeg har desværre ikke linken til programmet!
Avatar billede racemouse Nybegynder
06. november 2001 - 09:22 #3
Jeg har downloadet en demo af ftree, men det virker ikke lige på mit system ??? jeg har ingen ide om hvorffor win2000. Så nu er jeg gået lidt kold igen.

Er der ikke nogle der har specialiseret sig i at hente data fra lettere defekte harddiske. ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. november 2001 - 10:46 #4
Firmaet IBAS kan måske hente dine data ud fra HD.
Det koster kr 1900.- excl. moms og fragt, at få dem til at kigge på den.
Når de har undersøgt den, får du en rapport fra deres laboratorium, om hvad der kan reddes og en pris på hvad det kommer til at koste.
Du kan ringe til den danske afd. på tlf. 70223400 eller 45760110
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. november 2001 - 13:52 #5
Takker for pointene!

www.fotx.net/retaxes