Avatar billede madd Nybegynder
05. november 2001 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor? Problem med redirect!

Jeg sidder med et mindre problem.

Jeg har lavet siden - http://vanished.no-ip.com

Fint nok - men der er en eller anden slags bug! Nogle gange sker det at siden autmatisk redirecter til \"Cannot find server\" siden. Den når slet ikke at loade siden færdig før den redirecter.

Dette sker kun sjældent. Det undrer mig temmelig meget, da jeg har været HELE min kode igennem for at finde fejlen - dog uden held.

Det eneste det kunne skyldes, var en javascript funktion der redirecter brugeren til en anden side når funktionen bliver kaldt. Dog har jeg prøvet at fjerne dette stykke kode og den redirectede alligevel.

Skyldes det PHP? Apache? Min kode?

Det skal lige siges at jeg har lavet en del sider med samme \"template\" uden dette problem.
Avatar billede dazzeler Nybegynder
05. november 2001 - 17:11 #1
Er det dig, der redirecter eller sker det af sig selv?
/dazzeler
Avatar billede kornfreak Nybegynder
05. november 2001 - 17:15 #2
Han har ret, der kommer en \"page not found\" inde imellem !
Avatar billede madd Nybegynder
05. november 2001 - 18:05 #3
Det er ikke mig der redirecter.

Kan det ske at det er apache der laver noget mærkeligt? For det er altså ikke i min kode den er gal.

Der er slet ikke noget \"mønster\" i hvordan det sker, så det er svært at sige hvorfor.

Jeg ville blive glad hvis nogen der har haft samme problem , kunne fortælle hvordan de evt. løste det.

Det skal lige siges at jeg kører Apache på en WinXP Final - hvis det kunne have noget med dette at gøre
Avatar billede wavie Nybegynder
06. november 2001 - 20:23 #4
Prøv at lave redirecten med metatags. :)
Avatar billede madd Nybegynder
01. december 2001 - 20:32 #5
Problemet er nu løst ved at skifte til unix