Avatar billede peterkopi Nybegynder
05. november 2001 - 12:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lrj - Portal Software, email?

lrj - du skriver man bare kan maile dig på din profil (http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=lrj) men du har glemt at sætte din e-adresse ind!
Jeg er sat på en portalopgave og vil gerne vide mere om dine tilbud/kvalifikationer. Du kan svare her eller maile mig på peter@molzentext.dk
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 12:50 #1
hvis du nu skriver i en af de spm han diltager i får han jo automatisk en mail ;o)
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 12:51 #2
/staveplade space
Avatar billede peterkopi Nybegynder
06. november 2001 - 10:50 #3
God idé, tak ;-]
Avatar billede lrj Nybegynder
06. november 2001 - 21:24 #4
Det er jo simpelthen en fejl at min mail-adresse ikke er på mit mini-site.. Må hellere få det opdateret en af dagene, da jeg desværre ikke har tid til at lave projekter i år.. Uni er blevet fuld-tids..

Men tak for interessen :)
Avatar billede lrj Nybegynder
06. november 2001 - 21:26 #5
Minisite opdateret.. Ligner noget der er løgn, meen :)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
07. november 2001 - 13:32 #6
Okay, så må jeg jo kigge videre. God fornøjelse på Uni...
Avatar billede lrj Nybegynder
07. november 2001 - 20:13 #7
Tak