Avatar billede benny Nybegynder
05. november 2001 - 11:59 Der er 8 kommentarer

win2000 spøgelse

Hvorfor er win2000 så bøvlet.hverken scanner eller printer kan køre inder denne vercion,kan se /høre at mange har de samme problemer,er win2000 for dårlig?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. november 2001 - 12:01 #1
Tja - ved ikke. Jeg har hverken problemer med printer(e) eller scanner(e).

Hvad er dit?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. november 2001 - 12:01 #2
Tror såmænd ikke der er flere/andre problemer end til de andre O/S.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. november 2001 - 12:06 #3
Jeg har heller ikke probz.. Du kan hente W2K drivere på din producents Hjemmeside 99% af tiden.. så jeg kan ikke se noget problem..

Hvis det er som du har problemer med Scanner og Printer i W2K, så skriv hvilke det er, så kan vi måske finde nogle drivere *S*
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. november 2001 - 12:11 #4
Har du husket at hente Service Pack 2, du kan hente den ved at gå i Start/Update, så finder du hurtigt SP2!
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2001 - 15:33 #5
Det er rigtigt at nogen producenter ikke altid laver printer/scanner drivere til de nyeste OS\'er ... dette kan jeg kun se er et problem hos producenten - ikke hos Mircosoft!
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2001 - 15:34 #6
Men som sagt - hvilken printer og scanner har du?

(Jeg har begge ting, og de virker!)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. november 2001 - 09:14 #7
benny => Hvilke problemer har du med W2K da??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. april 2002 - 00:08 #8
Hvad med at lukke???