Avatar billede zac Nybegynder
05. november 2001 - 11:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Styring af Stifinder..Vis..Detaljer

Jeg vil gerne have stifinder til altid at åbne i vis detaljer, men kan ikke få den til det.
I mappeindstillinger, vis, kan man ikke vælge \"Som aktuel mappe\" (ikke tilgængelig) - det kunne måske have løst problemet.
Hvordan mon?
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
05. november 2001 - 12:35 #1
Hmm
Avatar billede cybergenie Nybegynder
06. november 2001 - 10:19 #2
hvilket OS har du? Win95?
Avatar billede zac Nybegynder
06. november 2001 - 10:57 #3
Win2000
Avatar billede cybergenie Nybegynder
06. november 2001 - 12:43 #4
om \"som aktuel mappe\" ikke vises så må du jo finde ud af hvor helst i registrationsdatabasen nøglen til dette er.

Jeg er ikke xpert med win2k (og jeg ved heller ikke hvad du kan), men du kunne prøve at ændre \"som aktuel mappe\" fra og til på en computer med win2k og tage et backup af registry\'en (et med til og et med fra) og så \'compare\' disse to registry filer for at se akkurat hvilke forandringer der sker (med en hex editorer har ofte sådanne compare optioner, t.d. hexworkshop, fås på www.download.com)

Håber det hjælper...om du ikke kan finde ud af det gør jeg det for dig..

cg
Avatar billede zac Nybegynder
16. november 2001 - 08:54 #5
Med kør - regedit er jeg kommet til registreringseditoren, men hvor mon så der er noget om indstillinger mht. mapper? Søgning på folder giver ikke noget...
Undskyld den lange reaktionstid!
zac
Avatar billede zac Nybegynder
20. oktober 2005 - 23:41 #6
undskylder, glemt at acceptere svar...