Avatar billede cyberlalle Nybegynder
08. marts 2000 - 16:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ASP CHAT ?

Hvis nogen har den fornødne tid og viden til følgende vil jeg meget gerne høre fra jer !

Der skal laves en chat i ASP og skal bestå af følgende funktioner og sider:

index.asp - side med oversigt samt brugere

logon.asp - forspørger brugernavn samt evt. password og viser aktuelle brugere

chat.asp - frame side, bestående af filen text.asp og box.asp

text.asp - skriver chat beskeder til skærmen, evt. også private beskeder

box.asp - her skal være tekst felt, Send, Nulstil, Logaf, og en rulle menu til valg af bruger

Der skal kunne oprettes flere rum.. disse skal være opbevaret i en Access database, i databasen skal info om rum også opbevares, dvs. navn, beskrivelse og max antal brugere.

Jeg har en idé om at når en given bruger logger ind for han tildelt et id i en Application som derefter udløber efter 10 min og dermed bliver logget af automatisk !

Selve arbejdet i chatten vil nok ligge i at få private beskeder sendt mellem de forskellige rum og brugere, men det er jo din opgave hvis du tager opgaven !

Hvis du har spørgsmål til opgaven eller noget andet at tilføje, så send en mail til chat@fatalerror.dk !

Angående betalling snakker vi lige om det via email :o)

Lasse Mikkelsen
fatalerror.dk
Avatar billede pacroonold Nybegynder
08. marts 2000 - 17:16 #1
Cyberlalle...Helt ærligt stop nu med dine chatspørgsmål og så 10 point? *GG*
GLEM DET
Kom igen når du får giver nogle flere point..
/Pacroon
Avatar billede pacroonold Nybegynder
08. marts 2000 - 17:17 #2
ups der skulle stå
Kom igen når du giver nogle flere point...
Avatar billede firehouse.dk Nybegynder
09. marts 2000 - 00:37 #3
Ja det ville jeg nu også sige! Jeg har en chat klar til at blive afsendt ,men den har jeg da ikke tænkt mig at sende når man kun får 10 sølle points!
På'n igen
Avatar billede centauri Nybegynder
09. marts 2000 - 07:33 #4
Jeg har også lagte én REQ ud på et Chat script for et par dage siden og er villig til at give endnu flere ponints hvis det skulle være jo enda så mange det skulle være da jeg virkelig mangler sådanne et script og ikke selv kan lave et.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
09. marts 2000 - 09:26 #5
I har vidst misforstået det hele !

Jeg angiver meget tydeligt at vi snakker om betalling via email, det skal forståes på den måde at det altså ikke er point der skal gives men penge

Men hvis i er intresseret i point for chatten har jeg 600 lige her !
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. november 2000 - 17:40 #6
hmm
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. december 2000 - 01:19 #7
*ss*
Er chatten færdig?
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
04. december 2000 - 07:38 #8
Hmm.. Ja det er den faktisk næsten ..

Er det dig Bacardi?
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2000 - 14:58 #9
jep jep