Avatar billede benne.dk Nybegynder
05. november 2001 - 00:35 Der er 11 kommentarer

Væk med røde trekanter

Jeg har et webcam der opdaterer med en rate på 20 sek.
Nogle besøgende ramler ind lige idet det gamle billede overskrives, hvilket kan være irriterende for en del brugere, der så kal vente 20 sek på at se det næste billede... er der en funktion eller et trik, evt. i javascript, så man undgår at få disse fejl? Så den evt. venter til billedet er tilgængeligt før den loader det?
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 02:11 #1
-
ska jeg lige følge med i :)
Avatar billede thomzen Nybegynder
05. november 2001 - 02:18 #2
Øhhh.. Hvordan gør den det? -du upper billederne via en FTP? og så vises de fra siden?
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 02:20 #3
vil gætte på át det er sådan det foregår - og så en metatag til refresh hvert 20 sekund
Avatar billede thomzen Nybegynder
05. november 2001 - 02:22 #4
Øhhh... Det har jeg Aldrig haft problemer med... jeg bruger Ivista.. måske det har noget at sige?
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 02:24 #5
nope - man kan være uheldig lige at komme i det øjeblik den opdaterer billedet
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 02:24 #6
kender så ikk lige ivista
Avatar billede thomzen Nybegynder
05. november 2001 - 02:27 #7
Hmm.. Sidder du på ADSL? -mener har du ekstern ip?
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 02:29 #8
han siger ikk meget
Avatar billede benne.dk Nybegynder
05. november 2001 - 06:42 #9
Sorry - hoppede i seng :(
Jeg up\'er med FTP ja, og billede refresher med et javascript, dre loader sourcen til billedet hver 20 sek - men ramler jeg ind i lige hvor billedet overskrives, så får jeg den røde firkant :(
Billedet fylder 30 kb og jeg sidder på en 256-linie...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. november 2001 - 06:47 #10
Hvor tit uploader du et nyt billede fra kameraet?
Avatar billede benne.dk Nybegynder
05. november 2001 - 06:48 #11
Hver 18 sek.