Avatar billede edbfjols Nybegynder
04. november 2001 - 23:56 Der er 11 kommentarer

min PC går ned under installation af XP

min computer går ned under installationen lige når den skal i gang med at gå fra prepare installation til at installere det rigtigt. Jeg har hørt at det kan være mit grafikkort der gør det (geforce 2 mx200) men skal jeg så tage det ud og sætte mit gamle i eller hvad. Hvad skal jeg gøre.... nogen gode råd....??

Min maskine:

AMD K6-2 350 128 MB ram
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
05. november 2001 - 00:04 #1
hva skAl du installere??
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
05. november 2001 - 00:05 #2
karsten>> du stener for meget til eksperten!!!!
Avatar billede edbfjols Nybegynder
05. november 2001 - 00:05 #3
windows xp
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 01:41 #4
Jeg har aldring kunet få rep til at virke under xp. har altid bruget en nyinstallation i stedet for, :-)
Avatar billede _zorro_ Novice
05. november 2001 - 01:51 #5
prøv med nogle andre ram hvis du har mulighed for det.
Avatar billede kvik Nybegynder
05. november 2001 - 03:19 #6
Har du et netkort i, hvis så prøv at fjerne det.
Avatar billede cypher00 Nybegynder
06. november 2001 - 10:44 #7
Fjeren alt overflødigt så som netkort, tvkort, overflødig ram, Vodoo kort ovs. så længe du har nogel ram i og et grafkort så er den i vinkel... det plejer at hjælpe for mig!
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. november 2001 - 23:45 #8
Da jeg skulle installere WinXP første gang måtte jeg igennem 5-6 genstarter før jeg til sidst gik ind i bios og satte den til Load Default Setup, så først kunne jeg fuldføre installationen.
Bagefter finjusterede jeg bios og den har kørt siden!
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2001 - 13:30 #9
edbfjols Hvad med at starte installation inden fra windows 98/ME eller 2000, alt efter hvad du nu har på din pc også køre det tjek på din pc, for at se om det kan fortælle dig noget. Har du også kørt http://www.pcpitstop.com/xpready/default.asp inden du er startet. Jeg tror du laver noget ged under vejs.!

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk
www.expertftp.on2u.dk
Avatar billede lexxprime Nybegynder
07. december 2001 - 20:55 #10
xp skal updates for at kunne brænde ordenligt via microsofts egen side
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2001 - 22:34 #11
Mon ikke installationen er gået på plads eller opgivet, spørgsmålet er da ved at være lidt forællet.