Avatar billede qeed Nybegynder
04. november 2001 - 21:38 Der er 27 kommentarer

DVD- Hakker

Hey derude, hvad skyldes det at når jeg ser dvd film, at der er periodiske hak i filmene, billedet stopper.

Det er enormt irriterende. Afspilleren har ikke altid gjort det, jeg har prøvet at rense den

Hjælp
Avatar billede parazite Nybegynder
04. november 2001 - 21:41 #1
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
04. november 2001 - 21:43 #2
er det en dvd i din computer eller en stationær?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
04. november 2001 - 21:43 #3
det kan evt. skyldes selve dvd skiven hvis der er snavs på eller ridser
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
04. november 2001 - 21:45 #4
Hvis din afspiller sidder i din computer, så kan det være at bufferen er løbet tør og så skal den lige fyldes op igen, derfor kan den komme til at hakke.
Avatar billede qeed Nybegynder
04. november 2001 - 21:47 #5
Det er em stationær dvd-apspiller, men jeg spurgte jer alligevel
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
04. november 2001 - 21:48 #6
Jeg vil umiddelbart mene at det er din pc eller dit drev det ikke kan følge med. Hvis du har pcen sat til to skærme så slå den ene fra. Dette problem havde jeg!
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
04. november 2001 - 21:48 #7
Det garanteret en fejl i din afspiller, havde en kammi der havde samme problem, og han fik den byttet.

Sker det ved alle film?
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
04. november 2001 - 21:49 #8
Jeg har haft de samme problemer med nogle tv-serie afsnit jeg havde på cd (divx) men hvis jeg afspiller dvd har jeg ikke et problem. hvis du afspiller mpg eller avi kan dette også give hak da dette er ekstremt komprimeret
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
04. november 2001 - 21:50 #9
Nej
Hvis du har onboard lyd og du ikke har et optimeret system ligesom Windows XP så skyldes det det..Jeg havde selv et 16 X DVD med Onboard  lyd i Win98 og Winme osv.. DER HAKKEDE DET..

Så hvis du får et normalt PCI lydkort ordner det sig
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
04. november 2001 - 21:54 #10
Jeg har nu stadig problemet met et eksternt lydkort
Avatar billede hotpop Novice
04. november 2001 - 21:55 #11
jeg har et program på min ftp der cacher film så de ikke hakker: ftp://212.10.124.79/Video%20+%20afspilning/

MEN VIL _IKKE_ HAVE 600 POINT DA DET ER ALT FOR MANGE!  hvis mit svar kan bruges, kan du jo lave et svar og tage de 540 selv :)
Avatar billede parazite Nybegynder
04. november 2001 - 21:58 #12
Øh... kan folk ikke se, at det er en stationær han snakker om? :)
Avatar billede hotpop Novice
04. november 2001 - 21:59 #13
parazite> hæ hæ :) - nej.
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
04. november 2001 - 21:59 #14
hmm jeg kunne ikke installere dit program, den kunne ikke finde nogle dll filer.
Avatar billede hotpop Novice
04. november 2001 - 21:59 #15
*gg* har set det nu :=)
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
04. november 2001 - 22:00 #16
jeg tror måske at jeg er den eneste der så det... Men det er også rart at vide hvorfor en dvd afspiller i computeren hakker! :)
Avatar billede hotpop Novice
04. november 2001 - 22:00 #17
parazite> tror ikke det er en stationær alligevel :)
Avatar billede parazite Nybegynder
04. november 2001 - 22:01 #18
hotpop : Jo, for det er ikke karstenlaursen, der har oprettet spm\'et! :)
Avatar billede hotpop Novice
04. november 2001 - 22:06 #19
*lol* tror jeg skal i seng snart
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
04. november 2001 - 22:16 #20
hey hotpop hvorfor virker installation ikke i det program?
Avatar billede hotpop Novice
04. november 2001 - 22:16 #21
karstenlaursen> her virker det perfekt. Hvilket OS kører du?
Avatar billede hotpop Novice
04. november 2001 - 22:17 #22
Hvilke dll-filer mangler du?
Avatar billede rebus Nybegynder
05. november 2001 - 12:26 #23
Hvilke film er der hakker, jeg mener reg. 1 eller 2, men hvis det er film som f.eks. matrix sker det tit at dvd-afspiller ikke kan følge med hele tiden.
Avatar billede hotpop Novice
05. november 2001 - 21:52 #24
karstenlaursen> hvilke filer sigen den du mangler???
Avatar billede rebus Nybegynder
05. november 2001 - 22:38 #25
Lav et nyt spørgsmål, da det ikke har noget med det her at gøre!!
Avatar billede nopovic Nybegynder
23. november 2003 - 14:59 #26
Det kan nemt være at lincen på laseren, er snavset. Der skal næsten ingen ting til, da den er meget følsom. Jeg var i praktik hos Radio2tal, og der reparede vi 2 cd-afspillere, der gik fra overhovedet ikke kun læse en cd, til at afpsille let snavsede cd'er, uden problemer. Du skal bare skille dit DVD-drev ad, tage et vatpind, og noget rense væske, eller noget vand. Og kører vatpinden nænsomt over laseren. Du kan også købe en rense-cd, der renser laseren, uden at skille produktet fra hinande. Det kan købes i de fleste elektrinik forretninger.
Avatar billede nopovic Nybegynder
24. november 2003 - 15:58 #27
Har du prøvet det jeg siger i posten over??