Avatar billede lmunch Nybegynder
04. november 2001 - 16:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan man fjerne en rundll

Kan man fjerne en Rundll win2000 pro bliver ved med at spørge efter når den starter op. Det ser ikke ud til at den skal bruge den, men kan bare ikke finde den. Hvardan gør man ??
Avatar billede djm33 Nybegynder
04. november 2001 - 16:38 #1
Du kan godt fjerne den, men hvorfor???

Men det du gør er at boote din computer op med en Win98 Boot disk. Når computeren så er startet op skriver du del c:\\winnt\\rundll.exe og derefter del c:\\winnt\\rundll32.exe
Avatar billede lmunch Nybegynder
04. november 2001 - 16:45 #2
Det er da træls at se på når den starter op...Derfor.  Kan man så slette en bestemt henvisning til en dll ???
Avatar billede djm33 Nybegynder
04. november 2001 - 16:49 #3
??? Hvad mener du. Du kan slette alle de DLL filer du vil hvis du blot befinder dig i dos mode.
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. november 2001 - 20:29 #4
Søg efter den i registreringsdatabasen