Avatar billede liiiaaalaaa Nybegynder
04. november 2001 - 15:50 Der er 4 kommentarer

:ICO

Jeg kan se på diverse cd´ere at hv is man vil give et program ikon et billede på PC, skal det hedde .ico, men hvordan opretter man en ICO fil og hvordan attacher man den til programmet?
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
04. november 2001 - 15:55 #1
hvis det er i windows, skal du bare omdøbe filen til ico. og under det program som skal have ico filen, skal man under egenskaber gi den iconet.
Avatar billede liiiaaalaaa Nybegynder
04. november 2001 - 16:00 #2
ico. ? Skal jeg omdøbe den til ico.ico eller hvad mener du? Er det en tiff fil eller en jpg eller hvad er originalfilen...
Avatar billede liiiaaalaaa Nybegynder
04. november 2001 - 16:03 #3
Oh øhh hvordan GI´r man lige en fil et ikon i egenskaber?
Avatar billede crosta Nybegynder
06. november 2001 - 17:32 #4
du kan bruge programmet Microangelo. Der kan du lave og vist også converte filer til *.ico, ellers kan du bare downloade nogle af de 1000 biblioteket som de har. Håber du kan bruge det.

Cros...