Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
04. november 2001 - 13:32 Der er 7 kommentarer

Freelancer søges til arbejde i Kbh. Ø.

Jeg mangler en Freelance konsulent til noget arbejde som måske bliver 5-10 timer om ugen i en serverpark hos Tele Danmark, det er nogle DNS, Web servere der kører et mix af Linux / WinNT / Win2K, jeg kan selv fixe Windows men mangler en der er god til Linux, hardware er også et mix af HP Server / Klon Server og Sun Cobalt, pt. er der problemmer med en Sun Cobalt server med linux på.
Avatar billede blinx Nybegynder
04. november 2001 - 13:38 #1
Det er muligvis noget der kunne have min interesse - arbejder i forvejen som konsulent for TDC Internet / Opasia, netop med linux servere. Er det noget der kan klares remote?
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
04. november 2001 - 13:41 #2
Nej ikke denne gang, der skal skiftes ram i en cobalt og så skal en root user instilles med flere jobs.

Håber du stadig er interesseret.
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
04. november 2001 - 16:02 #3
blinx >> Er det noget du kan hjælpe med?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
04. november 2001 - 16:49 #4
techbiz > Er du på icq?
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
04. november 2001 - 16:51 #5
nej men send en mail til nikolaj@techbiz.dk hvis du kan hjælpe, jeg har messenger hvis det er noget?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
04. november 2001 - 17:00 #6
Jeg har også messenger....Hvilken email kan jeg finde dig under?
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
04. november 2001 - 17:00 #7
nlarsen0@hotmail.com