Avatar billede martinh Nybegynder
04. november 2001 - 13:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Glemt reg. nøgle

Min bog er blevet væk så jeg har en cd jeg ikke kan bruge til noget!!!!  er der nogen der kan give mig en nøgle så jeg kan komme videre ????
Avatar billede martinh Nybegynder
04. november 2001 - 13:09 #1
det er 98 2.udgave
Avatar billede onk Nybegynder
04. november 2001 - 13:15 #2
Min er:
VYX2K-HRH89-6VCVX-XJCMF-2DQ9W
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 13:29 #3
I er blevet anmeldt til adm for for udveksling af koder
Avatar billede martinh Nybegynder
04. november 2001 - 13:34 #4
ok men jeg har altså købt min win 2.udgave !!!!
(men har fundet den) og hvis det er, så kan adm godt se min egen kode !!!!!  Zombie55 (cool dawn)
Avatar billede martinh Nybegynder
04. november 2001 - 13:35 #5
dingse dreng
Avatar billede summer Mester
04. november 2001 - 14:44 #6
Din ProducKey findes på omslaget af din windows- manual. Det er altid en komb. af 5x5 tal og bogstaver. OK, hvis du ikke har den, så prøv dette: Gå i menuen Start-Kør skriv regedit. Så får du reg.basen. Her trykker du HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/ CurrentVersion/ProductKey  Hopla så har du den key
du intastede da du install. windows og det er vist ikke ulovligt.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 14:44 #7
martinh, hva\' mener du med det ? det skulle da ikke være nødvendigt at forklare dig reglerne vel , eller har du ikke læst dem endnu?
Hvis nogen står og mangler koder eller lignende må de sgu\' selv ud på nettet og finde dem. Alle ved det ikke er svært. det er bare ikke i dette forum de skal få dem. hvis man ikke er en smule logisk selv, er det bare ærgeligt.
Avatar billede summer Mester
04. november 2001 - 15:47 #8
Når du når frem til \"current version\" skal du dobbeltklikke på mappen og så kommer en masse i afabetisk rækkefølge - undet \"productKey\" står den lovlige kode du mangler.
Avatar billede martinh Nybegynder
04. november 2001 - 15:50 #9
zombie55<< Jeg er ked af at du ikke hjælper folk her inde....
Jeg mener med at du skal slappe af !!!
det her sted mener jeg at folk i det mindste kunne være \"søde\" mod henanden. du kan da i det minste advare os (i at det er ulovligt)\"med din baggrunds viden om reglerne her\" samt er hvad hele det her går ud på VI SKAL HJÆLPE HENANDEN IKKE VÆRE \"ONDE\" hvis du forstår mig !!!!!
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 16:41 #10
martinh<< , jeg synes det er dig der har et problem. jeg hjælper gerne folk med løsning af problemer. men jeg ved hvor grænsen går og det gør du sgu\' osse, lad være med at påstå noget andet. enhver ved når man bevæger sig ud i det grå område omkring licens. jeg er ingen engel mht. det, men jeg ved hvad jeg IKKE skal spørge om eller svare på i eksperten.dk. Problemet er at hvis sådanne spørgsmål bare får lov til at køre på eksperten.dk, ja så ender det med at den bare bliver lukket. og det er ingen interesseret i , vel! så tænk dig lige om næste gang, tak !!!
På linket Http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
står der helt tydeligt:
\"Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.\"
Avatar billede martinh Nybegynder
04. november 2001 - 19:27 #11
Men du behøve ikke at svine folk til og det er det du gør!!!
vi er SKU ALLE mennesker IK ??? (eller hvad)
Du er en af disse personer der ikke blinker til folk når der er politi på vejen bare for af fryde dig over at de bliver tage !!!! Hver GOD MOD DINE MEDmennesker og hvis respekt og bliv respekteret.
ORD til dig VÆR GOD MOD FOLK OG DE ER GODE MOD DIG....
SVIN DEM TIL OG DE VIL HADE DIG :-) True life
\"mother fucker\"
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 21:45 #12
På intet tidspunkt har du erkendt at du kvajet dig omkring koder og reglementet herinde, men du kan en masse flotte ord !!!
Jeg sviner ikke folk til jeg fortæller bare dig hvad du burde vide i forvejen. Dette er mit sidste indlæg i denne debat. farvel , og læs så lige mine indlæg een gang til, så kan du se at jeg ikke sviner nogen til !
Avatar billede hotpop Novice
04. november 2001 - 21:51 #13
martinh> i den mail du får når du er oprettét er der link til reglerne, så der er ingen undskyldning!
Avatar billede parazite Nybegynder
04. november 2001 - 21:56 #14
martinh : Hvor er det lige, at zombie55 (som for øvrigt reagerer 100% korrekt) sviner dig til? Tag dig nu lige sammen, ikke.
www.rush.dk/ingen_warez.php - Så kan alle vist være med.
Avatar billede halifax Nybegynder
05. november 2001 - 00:30 #15
martinh - Du har vist forstået reglerne nu og jeg tror ikke du bliver svinet til, næste gang du kommer på Eksperten.dk.  Det blev du heller ikke denne gang.
Luk sprøgsmålet. Lav selv et svar og akcepter det og afvis samtidig svar fra onk. Ingen skal have point for at oplyse serienr. her.