Avatar billede zyberwizard Nybegynder
04. november 2001 - 12:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3Com probs

Jeg har et af mine 3COM 10 Mbits netkort sat i min maskine.. Jeg har været til netparty og jeg stod for deling af internettet..Ligepludselig genstartede jeg min computer og jeg kunne ikke komme på nettet Så prøvede jeg at pinge...Så skrev den

PING: Transmit failed , Error code 65

Hvad gør jeg
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
04. november 2001 - 12:31 #1
jeg kan fint pinge det andet 10/100/1000 Netkort jeg har i min maskine Men bare ikke 10 mbiten´
Avatar billede munck Nybegynder
04. november 2001 - 12:41 #2
Det er denne fejl...

The server encountered an internal error, e.g., system file unavailable.

Det ser ud til, at du har fået en fejl i dit operative system. Kører du med win98?

Mvh.
Munck
Avatar billede munck Nybegynder
04. november 2001 - 12:42 #3
  Det er denne fejl...

The server encountered an internal error, e.g., system file unavailable.

Det ser ud til, at du har fået en fejl i dit operative system. Kører du med win98?

Mvh.
Munck
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
04. november 2001 - 12:43 #4
Windows XP..Tjae Formaterer sq :D ses
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
04. november 2001 - 13:14 #5
tilbage :D
Avatar billede munck Nybegynder
06. november 2001 - 02:55 #6
Det var strengt.

Du kunne måske have reddet situationen ved at have lavet dig en resquedisk i f.eks. Norton Utilities, eller en Ghost, men vi er jo nogle stykker, der stadig fastholder, at rigtige mænd ikke laver backup.
Bare ærgerligt
Munck