Avatar billede zarthax Nybegynder
03. november 2001 - 20:12 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Flere sites end Html.dk og Webcafe.dk ???

Er der flere end dem på dansk som indeholder tutorials om HTML ????
Især er jeg på jagt efter et komendie om tables der dækker alt fra nybegynder til expert niveau.

Så kender i nogen, så smid et link eller flere :)
Avatar billede repsac Nybegynder
03. november 2001 - 20:13 #1
et komendie???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. november 2001 - 20:15 #3
activeserverpages har arvet artiklerne fra hedengangne www.builder.dk - Der er nogle stykke om tables.
Avatar billede medions Nybegynder
03. november 2001 - 20:25 #4
www.medoins.dk -der kommer snart en.. jeg skal bare lige lave den færdig ;-)

mén prøv at søg under html på Jubii! ;-)
Avatar billede zarthax Nybegynder
03. november 2001 - 20:37 #5
-->repsac
Hmm... \"komendie\" = Kompendie :)

Undskyld den lange svartid .. lurede lige på nogle indlæg :)
Avatar billede static5k Nybegynder
03. november 2001 - 20:43 #6
Avatar billede repsac Nybegynder
03. november 2001 - 20:46 #7
Nårh ... et kompendie ... og så om tables??? - se bare \"manualen\" på www.html.dk - der står vist alt hvad der er værd at vide om tables ... :)

pssst ... se www.cigarfar.dk/gourm.htm for andre gode tastefejl ... ;o)
Avatar billede zarthax Nybegynder
03. november 2001 - 21:01 #8
Så har jeg rigeligt at se på :)

Tak for det alle :)
-->medions
Hmm.... dit svar gælder ikke helt .. *ss*
Det er ikke oppe :( og jeg skal bruge det nu :(
Avatar billede repsac Nybegynder
03. november 2001 - 21:33 #9
linket er: www.medions.dk ... ;o) - men den er nok ikke mere bevendt end www.html.dk ...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. november 2001 - 22:01 #10
tak for point :-)