Avatar billede shjdsi Nybegynder
07. marts 2000 - 17:02 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

win9x kan ikke lukke/genstarte når logget på

Hej!
Jeg har et problem med at alle mine maskiner i 95% ikke kan lukke ned genstarte når der vælges shutdown/restart fra startmenuen. De er sat op mod et nt filsystem med faste ip, dog untaget Bærbare der kører dhcp. Det er ethernet baseret netwærk.
clienter er udelukkende microsoft. De bruger forskellige netværkskort hvilket ingen forskel gør.
Avatar billede holme Nybegynder
13. marts 2000 - 18:05 #1
Der kan være problemmer hvis det ikke er windows 95 OSR2 versionen du bruger.

Rene
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2000 - 22:33 #2
Hejsa....

Jeg havde samme problem da jeg kørte Dansk Win9x.
Jeg skiftede til Engelsk Win9x.
Og har ikke haft problemer siden.

Mvh.
Tim
Avatar billede shjdsi Nybegynder
21. marts 2000 - 09:11 #3
Tak for svaret! men vi kører udelukkende engelsk version. Jeg lader lige spørgsmålet hænge lidt endnu.
Avatar billede ptj Nybegynder
29. marts 2000 - 19:58 #4
Hvis du har I-Explorer 4.0 - 4.01 installeret, så prøv at afinstallere alle de fancy ting. Jeg havde samme problemer med flere maskiner, efter omtalte forsøg kunne alle maskiner køre fornuftigt igen. Jeg har ikke oplevet problemet siden skift til IE5.0