Avatar billede handmade Nybegynder
03. november 2001 - 19:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aktiver logføring af start: Hvor er den log??

I 2000 kan man aktivere logføring af start via f8 ved boot, men hvor er den log?? Og nej, den ligger ikke i logbøgerne i Computeradministration :-))
Avatar billede j.robert Nybegynder
03. november 2001 - 21:38 #1
Søg efter:
ntbtlog.txt
Avatar billede j.robert Nybegynder
03. november 2001 - 21:40 #2
Starts Windows 2000 while logging all the drivers and services that were loaded (or not loaded) by the system to a file. This file is called ntbtlog.txt and it is located in the %windir% directory. Safe Mode, Safe Mode with Networking, and Safe Mode with Command Prompt add to the boot log a list of all the drivers and services that are loaded. The boot log is useful in determining the exact cause of system startup problems.

Avatar billede handmade Nybegynder
03. november 2001 - 22:27 #3
Takker :-)
Avatar billede juks Novice
04. januar 2003 - 00:37 #4
skal man være nervøs når næsten halvdelen af driverne ikke bliver indlæst eller ?