Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:29 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

En fucking diskution :(

Der er endiskution med nogen jeg kender som pisser mig helt op til ganen...

se her:
en \"modstander\" siger:
<nick(anonymt)> JokN - Forsvinder du ikke snart, så vi kan bagtale din stupiditet?

og så påstår han at JEG tænker sådan her:
\"Jeg er gud og i er dumme fordi i ikke tænker som mig\"

et eksempel på min måde at opføre mig i diskutionen:
<JokN> Nej!... det er ikke min mening!.. det er DIN!

er det mig eller ham der tror at man selv er gud?...

ARHG!!!!...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
03. november 2001 - 17:31 #1
Det er nok jer begge to, hvilket sikkert også er grunden til, at I kom op at toppes...
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:32 #2
jes petersen:

Jeg har på intet tidspunkt sagt at han var dum på grund af hans holdning.....
Avatar billede massi Nybegynder
03. november 2001 - 17:32 #3
Tag dig sammen jokn. Det her sted er ik for at chatte.
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:34 #4
maai: muligvis ikke... men det er fri debat....
og jeg søger \"hjælp\"....
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. november 2001 - 17:34 #5
a-ha
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. november 2001 - 17:35 #6
Det lyder somom at i begge har en IQ på højde med jeres skostørrelse
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
03. november 2001 - 17:35 #7
Det er klart, at du udelukkende søger at få medhold i den her diskussion - så derfor vil du kun vise dig fra din bedste side her på Eksperten... Og siden du er så langt ude, at du opretter et spm. for at få medhold, må der jo være lidt om snakken - hvorfor lader du dem ikke bare bagtale dig alt det de vil, hvis du ved det er ligegyldigt?
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. november 2001 - 17:36 #8
.
Avatar billede bbs Nybegynder
03. november 2001 - 17:37 #9
Jeg har set vådt bølgepap med mere intelligens end overstående personer..
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:38 #10
nomiz: nej.... forklar lige hvad jeg har gjort galt, tak...

jes petersen:
ja, jeg søger medhold.... jeg blev i tvivl om om jeg har sagt noget om at jeg var gud og han var dum... og nej.... det har jeg ikke sagt.... jeg har ÆRLIGT kørt på den der med \"jeg har min mening og du har din\".... ikke andet..

de bagtaler mig aligevel lige nu, så det kan være ligemeget...
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:40 #11
bbs: stop nu det der...
også dig nomiz.... for fanden.... hvis i vil kommentere negativt så læs loggen igennem først! tak!

Her er loggen:
http://www.zuljin.dk/JokN.txt
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:41 #12
Jeg har hele tiden prøvet at forklare dem at de ikke forstår hvad det er jeg mener.... det er vel der det hele starter...
Avatar billede micki Nybegynder
03. november 2001 - 17:42 #13
Det er JokN der er helt forkert på den.

Du skriver bl.a.

<JokN|lektier> Melicamp: nej.... jeg indser bare at alt er meningsløst....

Lidt efter skriver du:
<JokN|lektier> Zuljin: ARGH!..... mening kan bruges i en masse FORSKELLIGE meninger!.... jeg kan mene at noget er meningsfuldt, selvom det hele er meningsløst... prøv dog at tænke over den....

Sjovt at \'alt\' ikke dækker alt?

JokN, du burde forklare det her til en psykolog, da du tydeligvist er helt gal på den. På et eller andet tidspunkt der går det galt for dig. Du mener at vi ikke kan diskutere ordentligt. Vi prøver at gøre dig en tjeneste; at rette op på dig. Du går af sporet.

Hvad skal du efter folkeskolen. For du vil ikke kunne komme langt ude i \"samfundet\" med den holdning.

Resten kan læses her: http://www.zuljin.dk/JokN.txt
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:42 #14
OG det er sq da også plat at kicke en person på grund af at han har en anden mening....
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:44 #15
Jeg vil så lige tilføje til jer andre at micki var med i diskutionen... men dog kun lidt....

micki: ja.... de forstod ikke det jeg mente.... beklagelivis, men jeg sagde det til dem... de ville bare ikke forstå at de ikke forstod det jeg skrev på den måde som var meningen....
Avatar billede micki Nybegynder
03. november 2001 - 17:46 #16
JokN: Et sted der indrømmer du selv at du stiller tingene forkert op. Er det så OS eller DIG der er skyld i at du bliver misforstået? Forklar dig ordentligt og argumentér for dine uforstående holdninger
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:47 #17
micki: ja, det ermig der stillede det forkert op... hvilket jeg forklarede for dem, men det ville de bare ikke indse!... de blev ved med at køre på den måde som de forstod det jeg skrev på...
Avatar billede zuljin Nybegynder
03. november 2001 - 17:48 #18
Jeg lovede ellers mig selv ikke at gøre mere ud af denne bagatel. Men jeg fristes i den grad til at udtrykke hvor gennemført latterlig du er. At du laver et indlæg på eksperten.dk om en diskussion på IRC er én ting, men at du ikke fra start af inkluderer alle argumenter for at være sikker på et medhold, er da ikke et fornuftigt grundlag der kan danne rammen om en saglig diskussion.

<Melicamp> Du vil bare have, at folk skal have ondt af dig, fordi du er en lille præpubertær møgunge med bumser i hele fjæset, som ikke forstår Nietzsche?

Du skal stoppe nu. Du er til gene her, og du opnår jo tydeligvis ingenting. Tag i stedet en slapper, og glem alt om vores diskussion, hvis den irriterer dig på et plan der kun fører til yderligere polemik.
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:48 #19
er = var
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:51 #20
Zuljin:

Det beviser jo endnu engang at det er dig/jer der tror at i er guder og i har ret...

desuden:
<Melicamp> Du vil bare have, at folk skal have ondt af dig, fordi du er en lille præpubertær møgunge med bumser i hele fjæset, som ikke forstår Nietzsche?

hvad har det med sagen at gøre?.... det er jo endnu endnu endnu et bevis på det som jeg nu har sagt en mio gange....
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:52 #21
Zuljin:

desuden det med loggen.... jeg havde ikke hele loggen fordi i bannede mig... derfor.. og hvis jeg skulle cut\'n\'paste det hele herind til ville jeg nok blive slettet... hvilket jeg måske gør aligevel :/
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
03. november 2001 - 17:53 #22
Det var jo det, jeg sagde ;-)
Avatar billede micki Nybegynder
03. november 2001 - 17:55 #23
JokN:

Du burde bruge lidt mere tid på at svare så vi kan høre dine interessante argumenter for dine holdninger. Indtil videre har alle dine sætninger ramt dig selv, dine udtalelser taler for dine argumenter, som Zuljin også siger.

Vi vil hellere have seriøse svar fra dig, end denne her gang flame-style, som du iøvrigt selv startede. Tag dig sammen.
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:55 #24
jes: hvlket af det sagde du?
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 17:57 #25
micki:

seriøse svar???

Det er LIDT svært at svare og diskutere med jer når man er blevet banned... og så på sådan et latterligt grundlag som at jeg har en anden mening en jer.... HMM!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
03. november 2001 - 18:34 #26
har kun en ting at sige, flaming skal foregå på mirc ikke eksperten.dk

now shake hands and be friends.

:)
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 18:37 #27
dex: ja, sorry... kan jeg godt se..... men det er jo lidt svært når han bannede mig på mirc ;(
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 18:41 #28
Det jeg er mest sur over er at vi er blevet uvenner... jeg havde håbet at jeg kunne tilføje min mening uden at de skulle begynde på at svine mig til... og banne mig.... hulk
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. november 2001 - 19:01 #29
Vi vil allesammen gerne respekteres.
Vi vil have folk til at lytte til det vi siger
        og til at tro på vi ved hvad vi snakker om.
Det lykkes aldrig i så høj grad som vi ønsker det skal.
men man kan komme lidt derhenad.
Ved at lytte til dem man snakker med og så prøve at svare så DE kan forstå svaret.
Ved at tænke sig lidt om før man rabler en masse ord af sig.
Ved at holde mund når man ikke aner hvad der bliver snakket om.
Ved at acceptere at samtalen ikke altid drejer sig om en selv.
osv. osv.

Så hjemmearbejdet til imorgen er at micki og jokN skal gå loggen igennem og finde mindst 10 steder hvor *I SELV* overtræder de regler og dermed gør det nemt at betragte jer som lallende idioter.

mvh JakobA
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
03. november 2001 - 19:20 #30
jakoba>> bravo!!
jokn> jeg forstår godt dit problem, men syntes bare du skulle bide det i dig.....
der kommer så mange misforståelser over nettet da man ikke kan se afsenderens udtryk(?) som hvis man snakkede sammen IRL.
Avatar billede jokn Nybegynder
03. november 2001 - 19:38 #31
dex: jepper :)

Jeg vil sige at vi er nogenlunde ude af det igen.... så jeg lukker
Avatar billede micki Nybegynder
03. november 2001 - 21:32 #32
JokN:

Yep, skal nok stoppe nu; EOD.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
03. november 2001 - 22:52 #33
godt i har \"solved the problem\"
Avatar billede micki Nybegynder
03. november 2001 - 23:54 #34
Det er kun mig og JokN der har det.
Der er da andre der stadig bithcer ham..
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
03. november 2001 - 23:57 #35
okay :(