Avatar billede #00ccff Nybegynder
03. november 2001 - 16:50 Der er 5 kommentarer

Musikprgram?

Hej kan man ikke få/downloade et musikprogram på internettet, eller i det mindste købe et i en butik, hvor man laver sin egen musik og synger samtidigt.!

Avatar billede brosnjikov Nybegynder
03. november 2001 - 16:55 #1
CakeWalk Pro Audio / Sonar kan købes. De har muligheden for at komponere i MIDI og at indspille Wav spor.
Anvil Studio (www.anvilstudio.com) er gratis, men man kan kun indspille ét Wav spor. Der kan dog købes udvidelser til Anvil Studio.
Avatar billede umbo Nybegynder
03. november 2001 - 16:55 #2
Ejay, men det skal du betale for
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
03. november 2001 - 17:42 #3
CuBase (heller ikke gratis) skulle også du...
Massiva kan vistnok også, men er ikke anbefalelsesværdig til dit brug, selvom den er gratis.
Avatar billede thehollow Nybegynder
22. november 2001 - 12:20 #4
Jeg har prøvd mange av disse programmene, men CoolEdit Pro v1.2a fra Syntrillium (http://www.syntrillium.com) falt best til MIN smak. Der har du MANGE filtere, effekter og lyd-manipulerings-metoder. Du har også 64 lydspor i multitrack og støtte for MP3 og wav. MANGE mulgheter. Finnes også samkjøring mot Cakewalk (tror jeg).

Må oppleves!!!

Men det er ikke gratis. Koster $400.

// theHollow (Norge)
Avatar billede ainslow Nybegynder
13. december 2001 - 13:43 #5
der er mange gode programmer på nettet men hvis du støder ind i cubase kan det godt gå hen og blive lidt ulovligt og meget svært at finde der er mange demoer men ikke noget der er noget ved du kan købe mange musikprogrammer de er bare lidt dyre men hvis du køber musicator eller cakewalk som er lidt billigere end cubase kan du købe en mikrofon til det og synge ind i programmet og derefter redigere hvis du køber et dobbelt midi stik kan du tilslutte både dit keyboard og en mikrofon som ikke er så dyr