Avatar billede hansen Nybegynder
07. marts 2000 - 14:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Scheduled task

Nu har jeg siddet i to stive dage uden at få skidtet til at virke, er der en der kan hjælpe mig.

Problem, jeg skal have NT Workst. DK til at starte et program op X antal gange pr. dag, men kan ikke få den til det, jeg har prøvet WINAT uden held og det samme med direkte fra Dospromten.
Jeg skrev følgende for at prøve det af
at 13:00 /every:TI hentfiler.cmd  men det var åbentbart ikke nok !!

Er der en der kan rive det ud i pap for mig ?
Avatar billede rødovre Nybegynder
07. marts 2000 - 16:02 #1
Har du checket, at Servicen "Schedule"
er startet ?? - Hvis ikke, vil det ikke fungere korrekt.

Rødovre
Avatar billede hansen Nybegynder
07. marts 2000 - 16:05 #2
Jeg har i Kontrolpanel/service en Task Scheduler kørende, er det den du mener ?
Avatar billede hanno Nybegynder
12. marts 2000 - 13:32 #3
Prøv lige denne her:

AT 13:00 /interactive /every:m "fil.cmd"

\\Hanno
Avatar billede codpiece Nybegynder
13. marts 2000 - 11:55 #4
Task Scheduler er en nyere version af Schedule, som vedligeholdes under Denne Computer -> Planlagte opgaver (hedder den vistnok på dansk).

Den blev introduceret enten med IE5 eller SP5 og har bl.a. den fordel, at man for hver enkelt opgave kan specificere, hvilken bruger den skal udføres af.

// Codpiece
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
18. marts 2000 - 15:08 #5
Kan man et eller andet sted download WINAT? Jeg har nemlig ikke Resource Kit til NT 4.0 =(
Avatar billede codpiece Nybegynder
19. marts 2000 - 00:52 #6