Avatar billede clockman Nybegynder
03. november 2001 - 11:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

counter strike

Jeg har et problem med counterstrike, og jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig.

Den klager over at min cd-key er i brug. Jeg har prøvet en keyjam, men den var til harflife, og jeg kører en ren counter strike. Er der nogle der kender en løsning på problemet, eller ved hvor nøglen registrerer sig.
Avatar billede egede Nybegynder
03. november 2001 - 11:34 #1
Hvis du har originalen, hvilket jeg går ud fra, så spørg hos sierra, det er sikkert en key-generator som har generet din kode...
Avatar billede clockman Nybegynder
03. november 2001 - 11:43 #2
Ja men ved du hvor nøglen den ligger (registreret)p.s. jeg tror ikke det er en god ide, at kontakte sierra
Avatar billede egede Nybegynder
03. november 2001 - 12:17 #3
Nøglen er sikkert registreret et sted på nettet
Avatar billede egede Nybegynder
03. november 2001 - 18:37 #4
tak for point
Avatar billede goldduck Nybegynder
03. november 2001 - 18:47 #5
NEEEEJ !! Nøglen er registreret i regedit !!

Du kan ændre den sådan her:

gå ned i START>KØR>(skriv)regedit>(vælg)HK_current_user>(vælg)Software>(vælg)Valve>(vælg)Halflife>(vælg)setings>find filen som hedder \"KEY\" dobbelt klik på den... der står et tal, og det er din CDkey, slet hvad der står og skiv den nye ind !! UDEN - (bindestreg)

Ja, og så kan du downloade et nyt key på yahoo.com
Bare skriv HL Key eller sådan noget...

/g0ldDuCk
Avatar billede egede Nybegynder
03. november 2001 - 18:54 #6
Så vidt jeg ved er koden stadig registreret på nettet, og når man har den rigtige serial skal den da bruges. Desuden er det ulovligt at henvise til steder hvor man kan finde ulovlige serials.
Men hvis clockman mente serialen på sin egen computer så skal du nok få point.
Avatar billede goldduck Nybegynder
03. november 2001 - 20:40 #7
Woops... det skulle være et svar
Avatar billede goldduck Nybegynder
03. november 2001 - 20:43 #8
egede > ja, men prøv lige at hør her! det er IKKE ulovligt at skrive at man kan finde det på Yahoo.com. Og for det andet, når du ændrer keywordet i regedit skifter dit WonID automatisk...

Og fri mig for det der lortesnak om rettigheder og regler, tak !
Avatar billede goldduck Nybegynder
03. november 2001 - 20:45 #9
Jeg R i et lortehumør ligenu... =(
Avatar billede egede Nybegynder
03. november 2001 - 20:50 #10
Jeg ved godt det ikke er ulovligt at ændre keywordet i regedit, det er det andet. Men jeg stopper her, og vil, fra nu af, ikke gøre dit humør værre.
Clockman -> Hvad mente du? Skal goldduck have point eller var det mit svar du søgte efter?
Avatar billede goldduck Nybegynder
03. november 2001 - 22:44 #11
egede > LoL =)

Clockman > Hvem skal så ha pointsne?? Hvilket svar var rigtigt??

/g0ldDUCK