Avatar billede misate Nybegynder
03. november 2001 - 00:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

targeting!???

Hej alle!

er ved at lave en side..når man kommer ind så loader det en swf med det samme, i denne swf sidder der nogle knapper, som bl a andet skal loade nogle andre swf ér!
i disse ligger der nogle MC´s som gerne skulle aktiveres...altså kan jeg ramme MC´s der ligger i en anden swf???

håber jeg har gjort mig forståelig!

Misate
Avatar billede beatone Nybegynder
03. november 2001 - 01:15 #1
istedet for _root skal du bruge _level1 hvis det er den movie du har loadet i level 1 du vil aktivere.
Avatar billede misate Nybegynder
03. november 2001 - 01:19 #2
ok, jeg prøver lige!

fed chat du havde lavet!!!!! :)
Avatar billede beatone Nybegynder
03. november 2001 - 01:24 #3
tak :)
Avatar billede misate Nybegynder
03. november 2001 - 01:25 #4
mange tak for hjælpen!

hilsen
Misate