Avatar billede gigas Nybegynder
02. november 2001 - 21:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike problemer

jeg har lige købt HalfLife goneration... installeret halflife og counter-strike... opdateret dem begge...gået ind i CS, ændret video opløsningen til min egen... gået ind i Play CS, netgames, trykket update... så aller serverne kom... prøver at joine... men der går langt tid, så skriver den noget med authorizenchage også går den i sort... i langt tid også er den tilbage... ?? hvad skal jeg gøre... når jeg bare går ind i CS og trykker console er derogså problemer når jeg trykke ESC...

Jeg har Win2k pro, router, TDC netexpress.... ADSL...

Avatar billede jokn Nybegynder
02. november 2001 - 22:04 #1
hvis du nu lige dividere pointene med 25 stykker vil det være mere passende...
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
02. november 2001 - 22:39 #2
Du skal opdatere din halflife. Det kan du gøre med det software der hører med til, når du nu har købt det originalt!
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
02. november 2001 - 22:41 #3
her er nogle af de filer du skal bruge til counterstrike

http://www.dailyrush.dk/counter-strike/files/
Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. november 2001 - 22:55 #4
Han skriver jo han allerede har opdateret...

Det skal forresten være 1.1.0.8 (HL) og 1.3 (CS)
Avatar billede parazite Nybegynder
02. november 2001 - 23:11 #5
Avatar billede gigas Nybegynder
02. november 2001 - 23:37 #6
jeg spurgte ikke efter folk som skulle brokke sig over hvor mange point jeg har afsat... det viser kun hvor meget jeg mangler et svar...

ja jeg har prøvet at opdatere det med Sierra update... samme problem :-(
Avatar billede coldshadow Nybegynder
03. november 2001 - 00:38 #7
Hvvad står der i den genvej du bruger når du går ind i CS?
Avatar billede tue Nybegynder
03. november 2001 - 00:58 #8
Det er højest sandsynligt fordi du har et ATI grafikkort...

Kan ikke lige huske hvor du kan downloade filerne, men kontakt mig på:

Icq: 58548143
Msn: t_sandal@yahoo.com

... så kan jeg sende dem til dig :)
Avatar billede crazylip Nybegynder
03. november 2001 - 01:01 #9
www.counter-strike.net har filerne til ati-grafikkort problemet
Avatar billede tue Nybegynder
03. november 2001 - 01:10 #11
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. november 2001 - 11:52 #12
Point der gives skal ikke afspejle hvor meget du har brug for hjælp. Point skal afspejle spørgsmålets sværhedsgrad.

Da 60 er default for et SVÆRT spørgsmål, burde bare 100 point kun gives i ekstreme tilfælde...
Avatar billede gigas Nybegynder
05. november 2001 - 12:26 #13
ok så har jeg givet rigtigt point fordi der er ingen der kan finde ud af problemet, derfor lukker jeg sprøgsmålet, og tager pointne tilbage