Avatar billede halnet Nybegynder
02. november 2001 - 18:12 Der er 24 kommentarer og
3 løsninger

Comments!?

Spring på den... kom med ris/ros - jeg er nysgerrig!
Site: http://halnet.dk
Tlf-svarer: http://haldesign.dk/halnet.wav

// Hal
Avatar billede danielle Nybegynder
02. november 2001 - 18:31 #1
Førstehåndsindtryk: Et pænt, velpoportioneret og stilet design. Passer godt til formålet, og er rimelig afbalanceret. Mangler måske lidt \"spræl\".

Helt klart nogen fede og bemærkelsesværdige referencer, det er nok noget der trækker kunder til.

Som sagt tidligere er den meget stilet, måske en lille smule kedelig...?
Men altså, jeg synes det er et helt okay site, og selv om det ikke er det store grafiske vidunder, viser I gennem jeres referencer at i har styr på tingene ;)!

{ danielle }
{ mizzd.dk }
Avatar billede halnet Nybegynder
02. november 2001 - 18:32 #2
Thanx...
Flere?

// Hal
Avatar billede halnet Nybegynder
02. november 2001 - 18:33 #3
Hvad med tlf-svarer?
Er den for meget?

// Hal
Avatar billede danielle Nybegynder
02. november 2001 - 18:39 #4
Den havde jeg slet ikke set/hørt ;). Helt ærligt, så synes jeg den er lidt for meget. Den er da meget sjov, men måske lige en tand for computeriseret (hvis man kan sige det sådan).

Den kunne bruges hvis den var lidt mere flydende måske, og hvis der blev skruet en smule ned for effekterne.

{ danielle }
{ mizzd.dk }
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. november 2001 - 19:12 #5
16211 tegn/minut er en fysiologisk umulighed. det må være noget andet du snakker om.

Pas på med .pdf filer. det er et grumme tungt plugin at loade efterhånden.

stille og fredelig men med det billede vil den blive set og husket. Jeg ville bare ønske jeg vidst hvad det farthalløj går ud på.

mvh JakobA
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. november 2001 - 19:22 #6
Ikke en så særlig spændende side, men den er da ok. Jeg bryder mig meget lidt om at man ikke rigtig kan se hvad siden indeholder, så vidt jeg har kunne se er der ingen menu eller på andet navigeringssystem. Og det fremgår, efter min mening, ikke tydelig på forsiden.

Synes at det er en skam, for siden kunne blive utrolig spændende, hvilket jeg ikke synes den er i øjeblikket, sæt nogle farve og noget liv på siden.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. november 2001 - 19:23 #7
Hvilken forbindelse har du med de referencer der er på siden?
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2001 - 19:54 #8
føj der er mange rekvalmer på www.eyeq.dk

Men igen, det er jo TDC...
Avatar billede halnet Nybegynder
02. november 2001 - 19:55 #9
jakoba => hehe, siden er ikke specielt højtidelig og det med 16211 tegn/minut er ikke noget man skal tænke videre over. Nyhedsbrevet som er i .pdf er midlertidig - har faktisk kun relevans for de gamle Hal Net Webhotel kunder.

jakobclausen => Siden indeholder ikke noget - det er et visitkort for firmaet Hal Net.

Generelt så skal det siges at siden ikke skal bruges til salg. Derfor er den ikke så firkantet. Tag det lidt som en teaser - hvis kunden mener det er et godt stykke arbejde vi har lavet, så er de velkomne til at ringe og høre nærmere, men hvis ikke så er det bare ærgeligt - for dem ;o)

Tak for jeres indlæg

Flere?

// Hal
Avatar billede egede Nybegynder
02. november 2001 - 20:02 #10
Syntes siden er let at forstå, man finder hurtigt ud af hvad i laver, og der er ikke reklamer, og ikke så meget at læse (ahhh:)) men jeg mangler da oplysninger om hvad i kan... De oplysninger skal ikke stå på forsiden, men de skal da være tilgængelige i html-format på siden...
Avatar billede halnet Nybegynder
02. november 2001 - 20:06 #11
egede => det kan der være noget om - men bevæger vi os så ikke over imod en salgside? Den tygger vi lidt på - tak

// Hal
Avatar billede egede Nybegynder
02. november 2001 - 20:08 #12
Så let, men jeg troede da at det var sådan en \"overbliks/det-kan-vi/derfor-er-vi-til/reklameside\" :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. november 2001 - 13:12 #13
Jeg ved gerne vide hvilken forbindelse du har med de referencer der står på siden?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. november 2001 - 09:34 #14
Jeg vil lige gøre opmærksom på at det faktisk er ulovlig at \"reklamere\" med falske referencer!
Avatar billede halnet Nybegynder
05. november 2001 - 10:01 #15
Det var dog utroligt så travlt du har! Kan du så ikke melde min side til TDC, for at referere til noget som jeg ikke har lavet.

Det rager ikke dig hvilke forbindelser jeg har - og hvis du ikke tror på at mine refs er korrekte, så lad være... jeg er sådan set ligeglad!

// Hal
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 12:07 #16
Lad bare halnet tro han har lavet bigbrother...eller EyeQ.. *LOL*
Avatar billede halnet Nybegynder
05. november 2001 - 12:46 #17
Er konsulent hos TDC Internet - derfor de gode referencer.
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 13:03 #18
Der er forskel på referencer...

Jeg ville mene at det du laver hos dem bør uddybes..man kan ikke bare skrive dem som ref. fordi man engang har lavet et eller andet for dem.

Der bør du skrive : hos bigrbrother.dk har vi lavet bla bla bla

Dybt misvisende det andet der!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. november 2001 - 13:04 #19
Du kan skrive links og ikke referencer
Avatar billede halnet Nybegynder
05. november 2001 - 13:05 #20
el_barto -> Det er det faktisk ikke ;o)
Avatar billede blinx Nybegynder
05. november 2001 - 13:07 #21
Jeg har personligt set Hal udvikle på de nævnte sites - så ulovlig reklame kan der vidst ikke være tale om.

Hvis der er nogen der går så meget op i det og har yderligere spørgsmål, så er i velkommene til at kontakte mig per. email: brian@zone.dk

Avatar billede halnet Nybegynder
05. november 2001 - 13:08 #22
Cool -> sysadmin har ret!
Avatar billede blinx Nybegynder
05. november 2001 - 13:09 #23
eller brlu@int.tele.dk hvis det giver mere vægt bag det...
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 13:13 #24
Ok, så halnet har udviklet bogbrother.dk?

Ville i ikke kigge lidt hvis jeg skrev www.jubii.dk som ref. fordi jeg har været med til at lave et eller andet på siden?

Og mon ikke de andre på siderne er kede af at folk kan tro at halnet har lavet det hele selv?

Uha det er overbevisende at du har en TDC email....

Hvor mange ansatte er det nu TDC har?
Avatar billede halnet Nybegynder
05. november 2001 - 13:18 #25
Hehe... jeg har fået de tæv som tilfælder mig... ;o)

// Hal
Avatar billede blinx Nybegynder
05. november 2001 - 13:22 #26
Du kunne nu godt bruge lidt flere ;)
Avatar billede egede Nybegynder
06. november 2001 - 15:02 #27
tak for point...