Avatar billede kbj25 Nybegynder
02. november 2001 - 18:03 Der er 5 kommentarer

Hjælp!!

Hej mit nye pailit gefoce 2 64mb tv out vil ikke vise farver på mit fjernsyn. Jeg købte for par dage et meget dyrt kabel ind ved midtdata som skulle være super. Det virker også fint borset fra at det er sort hvid er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for det bliver med farver??
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
02. november 2001 - 18:07 #1
Ja der er noget med at s-vhs ikke altid vil vise farver. Har du prøvet et andet kabel?? eller Comp??
Avatar billede kbj25 Nybegynder
02. november 2001 - 21:09 #2
Jeg har prøvet at skifte comåputer selvom jeg var ked af det, men det hjalp lig lidt og jeg skiftede fjernesyn jeg har lige købt et nyt fjernsyn for to månder siden 21 tommer det var dyrt 2000 kr så jeg troeder da det kunne klare men ak nej. JJeg må nok ind se jeg nok smit pengene lige ud af vinduet.
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
03. november 2001 - 00:29 #3
Du skal ikke skifte din computer, men det kabel du har købt. Det er et sort et ik? Har du prøvet et med kabel som har 3 udgange en gul, en rød og en sort.
Avatar billede coldshadow Nybegynder
03. november 2001 - 00:51 #4
Har haft det samme problem sammen med en ven, prøv at downloade et shareware eller freeware program fra www.downolad.com Jeg har brugt et tilfældigt, og det løste problemet.
Ellers kan du prøve at tilslutte gennem en video, og antenneforstærker.
Prøv også at andre PLA til PAL b
Avatar billede kbj25 Nybegynder
03. november 2001 - 16:31 #5
Hvilket program downloadede du? Jeg vil meget gerne høre hvad programmet hed.