Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 15:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Retur til ADMIN eller Hassen

For total dårlig opførsel, forstår ikke ting scoret ud i PAP og stjåler andres svar.

http://www.eksperten.dk/spm/128795

Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 15:54 #1
Det er vist nok CDRwin fra www.goldenhawk.com
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 15:55 #2
Aaaaaarrrrggg forker link :)
Avatar billede hassen Nybegynder
02. november 2001 - 15:56 #3
hvad sker der nu du må da godt beholde de point jeg er ligeglad
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 15:57 #4
det er jeg ikke.

skriv noget og tryk SVAR
Avatar billede hassen Nybegynder
02. november 2001 - 15:58 #5
hvad er du ikke ? ligeglad, så opfat det som en gave er du så ikke glad
Avatar billede hassen Nybegynder
02. november 2001 - 15:59 #6
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 15:59 #7
nej det er jeg ikke.

Skriv nu et svar, eller du tvinger mig til at anmelde dig for snyderi, og chikane af et velfungerende site.
Avatar billede hassen Nybegynder
02. november 2001 - 16:09 #8
jeg ville jo bare være flink og så bliver jeg truet med anmeldelse, hvad f...... er det for noget. men her har du et svar hvis det er så vigtigt for dig.
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 16:13 #9
hassen:

Problemmet er at hvis jeg godtager så mange point for et spørgsmål der er max 1 point værd, så får jeg andre misundelige brugere på nakken. Og jeg risikerer at blive smidt ud, hvilket jeg ikke gider efter tæt på et år.

Og så blev jeg lettere irriteret over at du efter mange opfordringer ikke svarede. Derfor den hårde linie som jo virkede :)

Jeg ønsker dig hjerteligt velkommen til et fedt site.
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 16:14 #10
p.s. læs reglerne godt igennem. Og hvis du er i tvivl stil nogle 0 point spørgsmål folk vil gerne hjælpe