Avatar billede enchant Nybegynder
02. november 2001 - 14:31 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Sletning af exe fil

Hey
Jeg har et problem, som efterhånden er blevet ret stort.
Jeg har hentet en exe fil (fifa 2002 original). Jeg havde så alligevel ikke brug for den, og ville så slette den igen. MEN den vil ikke slettes!
Den skriver bare, at den enten er i brug eller skrivebeskyttet. Når jeg så starter nogle andre programmer, så kan jeg se, at når jeg laver alt+tab ligger der et icon, der hedder systemtray. Ligemeget hvad jeg gør, så kan jeg ikke få den til at forsvinde. Jeg har så en fornemmelse af, at det kan være den fil som laver rav i min computer ( den går ned for et godt ord)!
Jeg har kørt virus program på alle mine harddiske.. Nothing!
Jeg har også prøvet at slette den fra dos..Nothing
Håber der er nogle,som måske kan hjælpe, da det giver mig grå hår på hovedet!.........
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 14:33 #1
hvis du ikke bruger ntfs, boot fra en diskette og gør det derfra.

Kunne programmet ikke afinstalleres ?
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
02. november 2001 - 14:56 #2
Har du set om den er skrivebeskyttet?

mvh

Kasper.bc
Avatar billede halifax Nybegynder
02. november 2001 - 14:58 #3
Du kan også boote maskinen i DOS-tilstand og slette filen fra dos med kommandoen del eller delete, eks. del c:\\stinavn\\fifa2000.exe

Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 14:59 #4
halifax:

Prøv du bare det hvis han kører ntfs
Avatar billede hassen Nybegynder
02. november 2001 - 15:33 #5
hvis du ikke bruger ntfs, boot fra en diskette og gør det derfra.

Kunne programmet ikke afinstalleres ?

Har du set om den er skrivebeskyttet?

Du kan også boote maskinen i DOS-tilstand og slette filen fra dos med kommandoen del eller delete, eks. del c:\\stinavn\\fifa2000.exe

Prøv du bare det hvis han kører ntfs
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 15:35 #6
hassen: Du SKAL ikke kopiere det vi andre har sagt og poste det igen !!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. november 2001 - 15:36 #7
Mit gæt:

Du har hentet den vha. eDonkey.

Nu ligger filen i dit incomming bibliotek. Du har eDonkey startet. Dvs. filen er shared i eDonkey.

Luk eDonkey ned, og vupti... du kan slette filen...

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. november 2001 - 15:37 #8
(eDonkey skal ikke bare minimeres til System Tray... når den ligger i tray\'en højreklikker du på den og vælger Exit)
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 15:38 #9
nanoq dog hvorfra ved du at edonkey gør det ?? :-))
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. november 2001 - 15:41 #10
disky, tro det eller ej... jeg er skam begyndt at bruge eDonkey af og til... dog stiller jeg aldrig spørgsmål om det på Eksperten, da det jo ikke hører hjemme her :)
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 15:41 #11
HAHA
Avatar billede hassen Nybegynder
02. november 2001 - 15:42 #12
hvad har jeg nu gjort, jeg er helt ny se evt http://www.eksperten.dk/spm/128795
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. november 2001 - 15:43 #13
disky, men vil sige til mit forsvar, at af de 3 spil jeg har hentet den vej, er de to efterfølgende købt... det sidste er endnu ikke afprøvet... men kan jeg lide det vil det blive købt (Red Faction) ;)
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 15:44 #14
nanoq: det er bare helt okay.

Jeg synes det er fair nok at prøve ting inden man køber det.

Jeg gør tit det samme med musik.
Avatar billede enchant Nybegynder
02. november 2001 - 15:44 #15
Enchant:
ok.Jeg har den ikke fra edonkey og alle de forslag I er kommet med virker desværre ikke.
Den vil ikke slettes!!
Avatar billede enchant Nybegynder
02. november 2001 - 16:11 #16
Jeg har fået svar et andet sted.

Men tak for det alligevel..

enchant
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2001 - 16:15 #17
Har du prøvet at genstarte din pc, hvis filen har været / er i brug kan du jo ikke slette den, ligemeget om det er windows 2000 eller windows 98/Me du køre.
kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk
www.expertftp.on2u.dk
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
03. november 2001 - 00:23 #18
Prøv at lukke din internetforbindelse ned og slet den så.....så er alle spekulationer omkring trojanske heste, edonkey osv. udelukket
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. december 2001 - 10:35 #19
lad os høre hvad der var galt så??
Avatar billede enchant Nybegynder
06. august 2003 - 11:52 #20
Formaterede HD og så var det løst
Avatar billede enchant Nybegynder
27. september 2003 - 10:46 #21
slut herfra