Avatar billede ~kee~ Nybegynder
02. november 2001 - 11:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IIS overvågning

Min logfil for IIS er ganske forvirrende for mig. Der må findes et program der på nemmere vis kan vise mig hvem der er inde på min server og hvad der er hentet. Nogle der kender et program til windows 2000?
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 11:19 #1
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 11:20 #2
Ellers kan du gå hen i asp og få lavet et script der reg. IP, tid m.m. på brugerne som du så kan se på en side eks.
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
02. november 2001 - 11:24 #3
Alt for besværligt *griner* Jeg prøver lige det de har på MediaHouse :o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 11:26 #4
Du kan se en demo her: http://stats.mediahouse.com/_1001509715_/stats.htm - Den helt nye kan hentes gratis i 30 eller 60 dage. Men som alt andet til win. så koster det
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
02. november 2001 - 11:29 #5
Ahh... det program kender jeg faktisk godt. Jeg bruger det faktisk på en af mine sites jeg har hostet hos Azero... Det kunne jeg jo selv havde tænkt mig til *griner*

Det er nu bare ikke fordi det gør det nemmere... fx kan jeg ikke se hvad der er blevet hentet :o(
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
02. november 2001 - 11:30 #6
Jo.. det kunne mangodt... det har jeg bare ikke opdaget endnu *griner*

Tak :o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 11:31 #7
*np*