Avatar billede cholm Nybegynder
02. november 2001 - 10:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Køb af utidssvarende PC...

Til et familiemedlem uden det store behov søges en rimelig PC. Vi er blevet enige om følgende krav:

Ca. 500 mhz processor
Ca. 10 gb harddisk
64-128 mb ram
Grafikkort med 32 mb ram.
+ CD-rom, floppy, lydkort m.m.

Den skal være uden skærm, tastatur og mus.

Jeg har set de forskellige muligheder på edbpriser.dk, men måske I har kendskab til andre gode tilbud.

Et fornuftigt brugt tilbud kunne også komme på tale.

/cholm
Avatar billede taber Nybegynder
02. november 2001 - 10:54 #1
jeg har en masse dele og kunne hurtig bygge en brugt pc til dig for ca 1500 kr ellers prøv også www.prisindex.dk eller www.falkonearalle.dk ellers er der de gode tilbud rundt omkring også noget der hedder sigtech i lyngby prøv om du kan finde den adresse i evt tlf.bog
Avatar billede vandhunden Nybegynder
02. november 2001 - 11:12 #2
Af og til har de computere i den ende til ca. 5000 uden skærm i Datacentrum. http://www.datacentrum.dk

/Andreas
Avatar billede zhark Nybegynder
02. november 2001 - 11:20 #3
Hvor bor du? Jeg har ny IBM (plomberet!) 30Gb hd og 128Mb sdram liggende du kan få samlet for kr. 1000,00
Har simpelthen erkendt at de 30GB jeg allerede har siddende i min PC absolut er rigeligt.
Avatar billede cholm Nybegynder
02. november 2001 - 11:26 #4
vandhunden >>> Det er nok ca. 2 mdr. siden at Datacentrum gik konkurs...

/cholm
Avatar billede cholm Nybegynder
02. november 2001 - 11:27 #5
taber >>> Prøv at give nogle specifikationer på en PC du vil sælge til kr. 1500,00

P.S. Jeg håber ikke at man skal ligge for meget i dit navn....:-)

/cholm
Avatar billede cholm Nybegynder
02. november 2001 - 11:28 #6
zhark >>> Jeg er ikke interesseret i løsdele (er hardware-analfabet)

/cholm

Avatar billede halifax Nybegynder
02. november 2001 - 15:26 #7
Du kan få et samlet system til kr. 3.573,00 her
www.akademisk-datasalg.dk

w AMD Duron 800
w 128MB PC133 SDRAM
w 10GB Harddisk
w 52x CD-ROM
w ECS K7SEM Bundkort, 1xAGP, 2xPCI
w SIS 730 AGP Grafik onboard 64MB
w AC97 Audio Codec lyd onboard
w 10/100 Netkort onboard
w ATX Kabinet
- ( Kan være andet end billedet )
w Diskettedrev
w PS/2 mus
w PS/2 Tastatur
w Musemåtte
w Incl. samling og test.
w 1 års garanti

Incl. moms: 3573 kr.

Avatar billede vandhunden Nybegynder
02. november 2001 - 17:23 #8
Halifax >>> Totalt godt tilbud.
Avatar billede coldshadow Nybegynder
02. november 2001 - 18:13 #9
Har set et tilbud i Labtech (computerforrretning) på en 600 mhz, men det er et stykke tid siden!
Avatar billede thomzen Nybegynder
03. november 2001 - 05:55 #10
Zhark... Hvae.. er det nogle dele du stadig ligger inde med?

-det lyder da.. Ret billigt.. :=
Avatar billede cholm Nybegynder
05. november 2001 - 14:49 #11
taber >>> Jeg mangler stadig at høre fra dig jvf.  Kommentar fra cholm

/cholm