Avatar billede petercardel Nybegynder
06. marts 2000 - 19:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ftp-klient på netværk.

Jeg har et stort problem, jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Min pc er tilsluttet netværk, og internettet kører med en fnet-proxy server. Problemet er at jeg ikke kan oploade hjemmesider pga. proxyen...hvad gør jeg?? Er der andre måder at oploade hjemmesider på??
Avatar billede svindler Nybegynder
06. marts 2000 - 22:22 #1
Har den ftp-proxy?
En meget benyttet syntaks for ftp-proxy'er er, at du skal skrive "ftp proxy-server" og angive username@host istedet fo username og derefter angive passwordet på almindelig vis.
Avatar billede languy-uk Nybegynder
21. marts 2000 - 19:01 #2
Hejsa

Der er p.t. lavet mange former for shared internetforb. og mange af dem fungerer kun halvt. Jeg vil anbefale at du proever at installere winRoute (kan downloades fra Tucows), da denne sharing sker paa et lidt lavere niveau iht. OSI modellen i forb. med alm routning.

Ellers upload som beskrevet i kommentaren ovenfor:
- ftp proxy-server
- username@host
- pwd