Avatar billede phumba Nybegynder
02. november 2001 - 01:33 Der er 9 kommentarer

Geforce 2 MX400 siger out of memory

Hmm har lige købt et nVidia Geforce2 MX 400 64 Mb grafik kort med tv-out og skal selvfølgelig liige se hvad den kan og kører 3dmark 2000 men den kan ikke køre alle test efter 5-7 test stopper den og kommer med outof memory fejl meddelse og herefter skal jeg genstarte maskinen da den faktisk ikke vel kører nogen progs herefter, der er selvfølgelig installeret ALLE de sidste nye drivere
K6-2 500 Mhz
120 Gb Hd
256 Mb ram
10 Mbit Netforbindelse
alle diske og brænder/cdrom kører Ide
Og WIN ME dansk version med alle updates
Mit gamle kort Matrox mill g400 dual 32 Mb kørte fino men ikke hurtigt nok på min maskine så derfor opgraden
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
02. november 2001 - 06:20 #1
har du aktiveret \"AGP Fast Write\" i BIOS ?
Avatar billede prodic Mester
02. november 2001 - 09:29 #2
Det du skal gøre er at opgradere dine drivere til version 21.83 - de har nemlig lavet en fejl i 21.81 der gør at der ikke bliver frigivet hukommelse igen.

Har selv haft samme problem - og løste det ved netop den fremgangsmåde.
Avatar billede prodic Mester
02. november 2001 - 09:31 #3
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x

Derfra kan du finde version 21.83 som løser dine problemer.
Avatar billede phumba Nybegynder
02. november 2001 - 13:33 #4
Den Driver der bliver referet til er allerede installeret på maskinen og det er med denne driver at fejlen opstår- og alle de andre jeg har prøvet for den sags skyld, så det er prøvet.
Ang AGP Fast Write i bios understøtter mit Mb ikke denne funktion ??
Avatar billede prodic Mester
02. november 2001 - 15:50 #5
hmm ser først nu at du bruger ME - jeg klarede problemet på den måde i Win2000.
Ser lige om jeg kan finde linket igen...tvivler.
Avatar billede prodic Mester
02. november 2001 - 16:00 #6
http://gamershq.madonion.com/support/3dmark2001/faq/?chipset_nvidia

Godt nok til 2001 - men det hjalp mig. Se om du kan finde noget til version2000 derinde.
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
07. november 2001 - 17:24 #7
10 mbit Inet suger... jeg har 125 GBIT :)
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
07. november 2001 - 17:27 #8
ja 125 Gbit *LOL*
Avatar billede phumba Nybegynder
07. november 2001 - 17:36 #9
GUUUD hvor relevant i burde vide bedre..
Kig på www.bbst.dk og få svar på jeres spørgsmål
Det er faktisk muligt at downloade men 1300 Kb/sec med den forbindelse