Avatar billede jabert Nybegynder
02. november 2001 - 00:11 Der er 5 kommentarer

Kan det være spanden der er lame ?

Jeg har lavet et lidt længere script, der henter en del data fra en MySQL database. Men scriptet virker kun sommetider, kan det passe at det er spanden der ikke fatter noget ?

Det er en langsom win98 maskine uden alt for mange ram jeg tester på...
Avatar billede thundercall Nybegynder
02. november 2001 - 00:33 #1
Ja, Det er spanden der ikke fatter det,.. de kan jo kun bruges til at fylde noget i,.. eller at side på.

Hvorfor bruger du en spand?? Vi andre bruger en Computer...
Avatar billede nikor Nybegynder
02. november 2001 - 00:38 #2
hvilke fejl får du ?
Avatar billede ostekage Nybegynder
02. november 2001 - 00:41 #3
prøv at brug mysql_select_db(\"databasenavn\");
Avatar billede aslan Nybegynder
02. november 2001 - 01:34 #4
LOL?
Avatar billede jabert Nybegynder
03. november 2001 - 14:39 #5
nikor: for ingen fejl, der kører bare ikke scriptet igennem... Nogen gange, andre gange virker det fint :)