Avatar billede spydog Nybegynder
01. november 2001 - 23:57 Der er 10 kommentarer

Konfigureing af router, mærke Longshine.

Jeg har fået en router mærke Longshine
model broadband ADSL, cable firewall router, LCS-883R-DSL-4F.

Alt virker som det skal, bare ikke det program som den skulle bruges til.
Jeg skal have en server til Counter Strike ståendene, men den vil ikke komme frem !!!!!!

Jeg har prøvet at åbne alle porte, men nej det hjalp heller ikke.

Hvad har jeg glemt eller hvad er der galt ?? HJÆLP :-)

Håber et svar.

Spydog
Avatar billede kodiak Nybegynder
11. november 2001 - 13:57 #1
åh ak, oh ve..endnu en LongShine-køber i havsnød....jeg lytter lige med :)
Avatar billede pezzie Nybegynder
28. december 2001 - 04:36 #2
Hvordan åbnede du dine porte ??

Pezzie
Avatar billede kodiak Nybegynder
28. december 2001 - 16:44 #3
det er nemt nok..har du da sådan en Longshine Router?
Avatar billede spydog Nybegynder
28. december 2001 - 21:31 #4
til Pezzie
Det er ikke fordi jeg skal gøre mig skide klog men lad nu vær med at stille de dumme spørgsmål.

Der er åbnede både i TCP & i UDP, har haft fat i TDC hotline, de kunne heller ikke hjælpe, derfor her hos eksperten, hvis du har et foreslag, eller vil vide mere må du spørge mere spicifik, ellers er det bare flere d.... spørsmål, og dem har jeg fået mange af...
ellers god jul og god nytår til alle
Avatar billede pezzie Nybegynder
29. december 2001 - 00:26 #5
Spydog ... sorry hvis jeg har fornærmet dig, men sagen er faktisk at jeg ikke aner hvordan jeg åbner portene manuelt i min router. Før havde jeg en fra teledumnok, men skiftede så abb. og så hørte den ikke med mere.

Kodiak ... ja, det har jeg ( købt for 6 dage siden )
Avatar billede spydog Nybegynder
29. december 2001 - 18:18 #6
Hej Pezzie

Nej du har dog ikke fornærmeet mig, det var det at det var \" de der \" spørgsmål igen du ved.

Har du selv købt en Longshine Router ?

Dertil vil jeg sige, at jeg nu har kontakt med 3 IT-nørder som måske, ved hvad & hvordan de er ihverfald kommet i tænkebox, den ene vil måske kigge forbi mig, i den første week end i Jan. 2002

MVH Spydog
Avatar billede spydog Nybegynder
29. december 2001 - 18:19 #7
hovsa hvid skal åbne porte skal du ind i adv. setup.

smil Spydog
Avatar billede pezzie Nybegynder
29. december 2001 - 20:09 #8
Thx Spydog, så langt er jeg nået. Men så heller ikke længere.

Mht. de 3 IT guruer (hehe) så glæder det mig. Jeg har en longshine LCS-883r-DSL-4f router, som er en smule mere advanceret end min gamle slowstream fra teledumnok.

Pezzie
Avatar billede tubbygold Nybegynder
09. januar 2002 - 23:27 #9
Der findes en ny firmware som måske kan hjælpe www.longshine.dk under support / opsætning af CS

Tubby
Avatar billede kodiak Nybegynder
11. januar 2002 - 10:06 #10
det er squ fedt nok...måske forhandleren endelig har fået øjnene op for problemet. Det er jo en fed router til en billig penge, men alt materiale til den er på tysk. Efter et halvt år var jeg ved at kaste håndklædet i ringen og bestille et BoomTown abonnement med en ordentlig Cisco-router som er ligeså svær at konfigurere, men som flere folk ved noget om.Tubby, det er tæt på en løsning, men ikke tæt nok på. For jeg bruger HLDS.EXE og ikke CSTRIKE.EXE og den forbandede router vil ikke godtage min servers lokale IP adresse, selv om den selv har tildelt den via DHCP :(