Avatar billede daniekejser Nybegynder
01. november 2001 - 20:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Mig PLZ

Er der nogen der kennder den der kode hvor man kan beskyte sin side så man ikke kan se kilde det så man ikke kan hukke en desien ???
Avatar billede zed_one Praktikant
01. november 2001 - 20:03 #1
nej lad nu vær med at bruge det!
Avatar billede jim Nybegynder
01. november 2001 - 20:03 #2
ja hvis du gider vente et øjeblik og du giver mig de 30 point så for du det lige straks
Avatar billede zed_one Praktikant
01. november 2001 - 20:03 #3
(og man kan altid hente koden alligevel)
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. november 2001 - 20:04 #4
Prøv at se her:
www.search.mobilixnet.dk/krypter/ie.htm

På overtående side kan du kryptere din htmlkode, og selvom den er forholdsvis let at fjerne tror jeg at den vil afholde 90% fra at kunne hugge noget af din HTML-kode :o)

MEn hvis du alligevel tror du har nodet der er værd at skjule:
www.script.dk/sourcecode.asp?categoryId=6&categoryPath=0&page=2
Under \"Copyright\"

Lad mig citere Jumper:
\"Har du behov for at spørge, har du ikke noget at skjule!\"
(Citat OleBole)
Avatar billede jim Nybegynder
01. november 2001 - 20:06 #5
Sæt dette ind i din HTML:

<script language=\"javascript\">
    function click()
    {
        if (event.button==2)
                    {
        alert(\'Du kan ikke hente noget på denne side\')

                    }

document.onmousedown=click
</script>

Zed one har ret man kan altid hente det men det der er noget af det bedste men jeg synes du bare skulle skrive copyrigt
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. november 2001 - 20:07 #6
jim >> Det der er da bare en \"ingen højreklik\" den forhindre da ingen i at gå op i vis -> Kilde
Avatar billede netsrac Praktikant
01. november 2001 - 20:09 #7
tommyf >> Hvem er et du citerer jumper eller olebole ?
Avatar billede daniekejser Nybegynder
01. november 2001 - 20:09 #8
ikke det det skal være i asp så vis man højer klikker kan man ikke se vis kilde
Avatar billede zed_one Praktikant
01. november 2001 - 20:17 #9
well asp´en er altid usynlig for slutbrugeren da det er serverside..brugeren får færdig html smidt i hovedet..du skrev jo at det var dit design man ik sku ku nuppe?..ergo snakker vi html´en her..man designer da vist ik i vbscript :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. november 2001 - 20:20 #10
netsrac >> Jeg citere OleBole som plejer at citere Jumper :o)
Avatar billede daniekejser Nybegynder
01. november 2001 - 20:23 #11
ok jeg smutter
Avatar billede lingoman Nybegynder
27. december 2001 - 13:23 #12
danielkejser>>Der er ingen der gider at hjælpe dig når du snupper dine point igen og afviser alle gyldige svar

                        http://www.eksperten.dk/spm/149586
                        http://www.eksperten.dk/spm/136103
                        http://www.eksperten.dk/spm/136102
                        http://www.eksperten.dk/spm/135857
                        http://www.eksperten.dk/spm/135856

Du er vist allerede anmeldt så jeg håber at du har en god forklaring parat til admin
Avatar billede zed_one Praktikant
27. december 2001 - 13:33 #13
hm...finurlig fætter ham danielkeiser...oh well..han bliver sikkert slettet snarest.