Avatar billede clockman Nybegynder
01. november 2001 - 12:42 Der er 8 kommentarer

Northorn Ghost

Hej jeg er ved at etablerer en ghost server. Som skal kører via en bootdisk, men det vil ikke virke.

er der nogen som har erfaring med dette, og som vil snakke lidt sammen med mig om problemet.

Skriv her til mig, og vis lige jeres e-mail, så skriver jeg tilbage til jer.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
01. november 2001 - 12:58 #1
hvad er Northorn Ghost
Avatar billede thomzen Nybegynder
01. november 2001 - 12:59 #2
Skal du have Ghost serveren til at starte op via en disk, eller vil du bare lave en disk, som der automatisk begynder at ghoste fra en bestemt sti?
Avatar billede thomzen Nybegynder
01. november 2001 - 13:00 #3
Northon Ghost er et program til at ghoste et drev.. (dvs hvis du laver en clean installation af windows partitionen, og så fucker den op, så kan du gendanne lortet på 3-5 minutter.. ;)

Meget smart..
Avatar billede game_tracker Nybegynder
01. november 2001 - 13:01 #4
alså til at lave backup
Avatar billede thomzen Nybegynder
01. november 2001 - 13:03 #5
Yeps.. ;)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. november 2001 - 13:27 #6
Det hedder vistnok \"Norton Ghost\" - ikke Northorn
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. november 2001 - 13:31 #7
Avatar billede clockman Nybegynder
01. november 2001 - 22:56 #8
Hej og allerede nu, tak for hjælpen

Det som jeg ønsker at kunne, er at lave en løsning, med en bestemt diskette som henter partitionen fra en bestemt sti. kan i hjælpe mig med det, helt fra starten af