Avatar billede _zorro_ Novice
01. november 2001 - 12:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

\"lydsplitter-stik\"

Jeg har ingen ekstra line-out på mit lydkort. Kan man købe et stik som kan fordele ud til 2 enheder?

P.S.  smid gerne nogle links
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
01. november 2001 - 12:42 #1
Det kan du... har desværre ikke et link, men sådan en koster omkring 40 kr. Jeg har en, og det virker fint nok. Prøv i Fona/Merlin osv.

::sunlock.dk::
Avatar billede thomzen Nybegynder
01. november 2001 - 13:02 #2
Ja.. Fona var også mit bud.. Ellers kan du vel også spare lidt, ved at gå til A-Z, eller Bilka.. Men okay, det er ikke alverden du kan spare, når stikket kan fås i Fona til 40kr.. ;)
Avatar billede Steven M Nybegynder
01. november 2001 - 13:47 #3
jeg ved ikke hvorfor, emn mit stik virker ikke er der noget der kan ***GE HELFEN*** mig

HELP MEE  PLZZ
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
01. november 2001 - 23:05 #4
_zorro_ <<<

Takker for points ;)

thecommander <<<

Har du det rigtige stik? Så virker det også med mindre dit stik er i stykker :)

::sunlock.dk::