Avatar billede thomzen Nybegynder
01. november 2001 - 02:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Den Gode Gamle Perlchat?

Er der ikke en der ligger inde med den gode gamle Perlchat, som man gratis kunne hente fra www.perlchat.dk tidligere?
-jeg savner den lidt.. (skulle lige bruge den til noget hurtigt chat-system på et kollegie..) ;)

Hvis nogle har den, så please mail, og pointsene er hjemme ;)

thomzen@eucnord.dk
Avatar billede _zorro_ Novice
01. november 2001 - 02:41 #1
Avatar billede thomzen Nybegynder
05. november 2001 - 18:35 #2
ERhm... Det skal helst være til winsovs.. Har ikke lige lyst til at smække en linux box op bare pga det.. ;)
Avatar billede davidnielsen Nybegynder
13. december 2001 - 16:38 #3
Nu har jeg hørt om det der www.perlchat.dk nogle gange og kunne også godt tænke mig at se chatten/koden.

Men det link zorro gav var da ikke den var det ? er den ikke dansk eller tager jeg fejl ?
Avatar billede thomzen Nybegynder
07. juni 2003 - 10:07 #4
dammit