Avatar billede jv Nybegynder
01. november 2001 - 00:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express - Sent Items

Jeg anvender Windows 2000 med Outlooks Express 6.0. Indtil idag har alt virket perfekt, men Outlook er pludselig stoppet med at flytte mine sendte e-mail i \"Sent Items\". Når de er sendt, så kommer de fint frem, men min lokale kopi af e-mailen forsvinder totalt!

Nogen løsning?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
01. november 2001 - 00:13 #1
du skal til tools->options->send->save copy of send massages in \"send massages\" folder
Avatar billede jv Nybegynder
01. november 2001 - 00:19 #2
Den er slået til :(
Avatar billede harpocrates Nybegynder
01. november 2001 - 09:30 #3
reinstall! - maybe!!
Avatar billede jv Nybegynder
01. november 2001 - 10:27 #4
Håber på en anden løsning. Det er ikke sjovt at skulle reinstall IE :(
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
01. november 2001 - 10:30 #5
har du prøvet at slette database filen \"sendt post\". også send en mail og se om outlook opretter en igen, der kan være en fejl i filen
Avatar billede jv Nybegynder
01. november 2001 - 10:41 #6
Det virkede sørme! Laver du lige et svar så du kan få point?

Normalt kan man jo reparere filer med scandisk el.lign., men jeg kan faktisk ikke finde scandisk i w2k?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
01. november 2001 - 10:53 #7
svar ;o)
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
01. november 2001 - 10:55 #8
scandisk ligger her...
højreklik på C: drev vælg egenskaber->funktioner->status for fejlsøgning...den er bare ikke ret go