Avatar billede melbolle Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

registreringsdatabase

hej med jer er der en som kan hjælpe mig med dette problem
vi har en pc amd 450 med 256 sdram
og et woodo 3.2000
jeg har formateret c:drevet og lagt win98 ind dette har jeg nu prøvet 3gange og lige lidt hjælper det?
derefter har jeg installeret netkort.pc virker ok et stykke tid så lige pludselig kommer fejlmedelse. Fejl i registringsdatabase og win98 vil rette det. HJÆLP
Avatar billede halifax Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:53 #1
Når meddelelse om \"Fejl i registreringsdatabase\" kommer kunne du prøve at lukke Windows ned, starte op i DOS og ved prompten c:\\ skrive
scanreg /fix <Enter> og genstarte pc\'en.
Det vil reparere reg.databasen, men jeg giver ingen garanti for det afhjælper dit problem, som kan skyldes mange ting. Du har jo formateret c og lagt Win98 ind igen. Har du

Installeret drivere til bundkort/chipset
Kørt Windows Update
Hvilke programmer bruges typisk, når fejlmedd. kommer

Avatar billede j.robert Nybegynder
31. oktober 2001 - 23:15 #2
Igen har du oprettet spørgsmålet.
- Luk dette spørgsmål og hold dig til den du har oprettet hér:
http://www.eksperten.dk/spm/127661