Avatar billede pollas Nybegynder
05. marts 2000 - 23:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mute sound

Kan man slå al lyd (incoming, online alerts osv) fra på én gang til når man fx. hører musik på computeren og gerne vil undgå 'ohoh'?
Avatar billede demojoe Nybegynder
05. marts 2000 - 23:19 #1
Du trykker på "ICQ knappen" vælger Windows/Alerts og fjerner fluebenet ved "play sounds"
Avatar billede bocker Nybegynder
06. marts 2000 - 03:22 #2
hvis du er ved at skrive en besked, så kan du klikke på lyd ikonet, så fjerner du lyden.
Avatar billede ksss Nybegynder
06. marts 2000 - 19:59 #3
Eller du går ind under ICQ knappen vælger preferences - preferences
vælg fanebladet events, og fjern fluebenet i play sounds .. nemt og bekvemt... :-)

mvh

Mikael.