Avatar billede jschroll Nybegynder
31. oktober 2001 - 21:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner til onlinespil

Jeg leder efter en webdesigner til mit onlinespil, heroes.dk

Det er et turbaseret, vikinge strategispil og opgaven ligger i
at lave et nyt design i det vikinge univers som spillet foregår i,

Sitet er ikke kommercielt så derfor kan jeg tilbyde betaling, men dit
design bliver
eksponeret for en masse mennesker og på sigt er der måske noget annoncesalg
du kan få del i.

Sitet har 900 unikke besøgende om dagen og 1.2 millioner sider visninger om måneden.

Jeg tror at det designmæssigt er en spændende og udfordrende opgave.

Det er min forventning at designet bliver lavet i photoshop eller ligende hvorefter jeg nok skal lave det om til HTML.

Skriv til mig på webmaster@heroes.dk hvis du er interesseret i at hjælpe mig, så sender jeg mere information tilbage.
Avatar billede klas Juniormester
31. oktober 2001 - 21:17 #1
jeg vil gerne se på det i morgen, hvis der ikke er andre der påtager sig opgaven :)

mvh

Klas / www.cosmicweb.dk
Avatar billede jokn Nybegynder
31. oktober 2001 - 21:56 #2
\"Sitet er ikke kommercielt så derfor kan jeg tilbyde betaling...\"

Hvor meget vil du da give? ;o)
Avatar billede jschroll Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:44 #3
Hmm stavefejl, jeg kan iKKE tilbyde betaling.
Avatar billede darkhero Nybegynder
02. november 2001 - 12:45 #4
jeg prøver at lave et forsøg!
Avatar billede darkhero Nybegynder
02. november 2001 - 13:34 #5
Avatar billede darkhero Nybegynder
02. november 2001 - 13:35 #6
er det noget i den stil eller hvad skal lave om?

vil gerne have respons!
Avatar billede wavie Nybegynder
07. november 2001 - 01:44 #7
LOL
Avatar billede wavie Nybegynder
07. november 2001 - 01:46 #8
Jschroll, jeg vil med glæde prøve kræfter med dit projekt. Lige pt. har jeg dog lagt design på hylden pga. manglende udfording men arbejder dog som administrerende programmør og firmakonsulent for Raist i Århus (nystartet softwarehus). Kontakt mig på wavie@linuxplanet.nu for information om mine referencer som grafiker / programmør. Hvis ikke jeg har fanget din interesse må du have en fortsat god søgning. :)
Avatar billede darkhero Nybegynder
07. november 2001 - 14:08 #9
LOL <-- hvad er så morsomt?
Avatar billede jondmac Nybegynder
20. januar 2002 - 04:16 #10
HELT SIKKERT! - Jeg er frisk på at lave noget så utraditionelt!
Avatar billede jschroll Nybegynder
30. april 2002 - 01:00 #11
ingen