Avatar billede boen Nybegynder
31. oktober 2001 - 19:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Links

Hej. jeg har en knap i min movie, som gerne skulle kunne aktivere en anden hjemmeside. Jeg har været inde i actions og brugt \"get url\" men det virker ikke. hvad skal der gøres. jeg har også prøvet at bruge send (post/get).
Avatar billede ditlev Juniormester
31. oktober 2001 - 19:53 #1
Hej. Hvis du blot vil åbne en anden hjemmeside, enten i et nyt vindue, eller i samme vindue ER det get Url du skal bruge.
Avatar billede ditlev Juniormester
31. oktober 2001 - 19:54 #2
Post/get bruges hvis du vil sende informationer til en server via fx. ASP ol., så hvis det ikke er det du vil, skal du glemme alt om disse kommandoer.
Avatar billede ditlev Juniormester
31. oktober 2001 - 19:57 #3
Dette skulle virke:

on (release) {
    getURL (\"http://www.eksperten.dk\", \"_blank\");
}
Avatar billede boen Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:01 #4
jeg har forsøgt dette, men der sker ikke noget.
er det programmet der er i stykker?
Avatar billede ditlev Juniormester
31. oktober 2001 - 20:02 #5
Prøv at sende din fla til anders.ditlev@dadlnet.dk
Så kigger jeg lige på din knap...
Avatar billede ditlev Juniormester
31. oktober 2001 - 20:38 #6
Fejlen er fundet - en stop-action forhindrede filmen i at komme helt hen til den aktiverede knap, hvorfor scriptet ikke virkede.

/Ditlev